Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dat kan natuurlijk ook.... ik ga eerst effe kijken naar die "hyperwhite" lampjes met duplovoet denk ik. Kost niet extreem veel maar zou wel extreem veel licht geven zegt men.
ik ga dit weekend ook effe de laatste hand leggen, voor 21 maart moet ie gekeurd zijn. ff laten kijken, en daarna lekker op gemak fixen als dat nodig is. dan kan ik er ook weer tegenaan
Ik moet zeggen ik was ook wel zenuwachtig, je weet het nooit na 29 jaar natuurlijk. Maar het was geen probleem, de keurmeester vond dat hij er nog best mocht zijn voor zijn leeftijd:thumbup
achja.. ik denk dat het n beetje aan jezelf ligt.. de apk..
heb er nooit een hekel aan gehad. uiteraard, als je met todde rondrijd kun je wat verachten.. dat heb ik ook wel eens gehad.. maarja, meestal weet je vantevoren wel wat de uitslag zal zijn..
bijhouden die spullen en niets of weinig te vrezen.
nah het gaat er meer om dat het een auto van 29 jaar is en ik hem pas een paar maanden heb, hierdoor wist ik niet zo goed wat ik ervan moest denken, maar er werd aangegeven dat hij tecnisch goed in orde was en dat het qua roest voor de leeftijd ook nog wel meeviel:thumbup
de garage waar jij heen gaat keurd de auto goed maar blijkt na de steek proef helemaal niet goed gekeurd mogen zijn ,wat heb je dan aan een goede garage het licht er aan als ze hem ook goed keuren als die ook echt goed is !!!!
prutsers heb je zeker daarom ga ik naar een goede garage waar de keur meester zeer goed bekend is met c kadetten deze man heeft zelf 12 c kadetten en weet echt wel wat wel kan en niet kan met de c kadett
prutsers heb je zeker daarom ga ik naar een goede garage waar de keur meester zeer goed bekend is met c kadetten deze man heeft zelf 12 c kadetten en weet echt wel wat wel kan en niet kan met de c kadett
was niet persoonlijk bedoeld hoor...
maar de opmerking.. ''steekproef is beter''
laat zien dat zoveel keurmeesters hun werk niet goed doen..
want een goede keurmeester weet evenveel als eentje van de rdw.