D david85 Komt weleens kijken 27 apr 2014 #1 wie kan er voor mij een foto maken van een lichtbruine {oranje rood} opel ascona C uit 1982 met de SR kruisvelgen het betreft een 2 deurs wie kan dit? zou graag willen zien hoe dit staat David
wie kan er voor mij een foto maken van een lichtbruine {oranje rood} opel ascona C uit 1982 met de SR kruisvelgen het betreft een 2 deurs wie kan dit? zou graag willen zien hoe dit staat David
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 27 apr 2014 #2 dat zal niet mooi uitzien daar is hij te modern voor en vaak word het dak slecht door dat er water onderkomt
dat zal niet mooi uitzien daar is hij te modern voor en vaak word het dak slecht door dat er water onderkomt
D david85 Komt weleens kijken 27 apr 2014 #3 ja het maakt inderdaad het dak slecht ik hou er normaal ook niet zo van maar ben er wel benieuwd naar hoe het er uit zou zien en als het mooi zou staan word het toch een erg dure grap denk ik :hmmz
ja het maakt inderdaad het dak slecht ik hou er normaal ook niet zo van maar ben er wel benieuwd naar hoe het er uit zou zien en als het mooi zou staan word het toch een erg dure grap denk ik :hmmz