Hallo Theo.
Ik (Jan) ben ook in het bezit van een meriva 1.4 turbo 120 pk cosmo uitvoering met een klein display.
Deze wagen is in oktober 2010 afgeleverd door dealer Broekhuis te Nunspeet.
Pas vandaag (14 april 2011) ben ik er achter gekomen dat er verschillen zit in de display's van o.a de cosmo uitvoeringen.
Een collega van mij heeft namelijk ook een cosmo (alleen de 140 pk) met navigatie afgeleverd juni 2010, en deze heeft wel een groot display tussen de tellers.
Ik vroeg mij al af wat in het instructie boekje vermeld staat is vaak niet op mijn auto van toepassing (b.v. dat de gekozen temperatuur op het display te zien zou zijn en de digitale snelheids meter enz.)
Ik ga mijn dealer (Broekhuis te nunspeet) eens opheldering hierover vragen.
Het kan niet liggen aan de eerdere aflevering's datum, want een zekere Peter van Ijperen (
pajvanyperen@planet.nl) heeft zijn meriva cosmo later af geleverd gekregen dan die van mij en deze heeft weer wel een groot display tussen de tellers met uitvoerige info. (dat kon ik opmaken uit zijn verhaal over de digitale snelheids meter, welke ik dus niet kon vinden omdat ik deze er helemaal niet op heb zitten)
Ik hoop dat je mij hierover op de hoogte zou willen houden, dat kan je doen via de mail (
jmiche@chello.nl) ik zou je hiervoor dankbaar zijn.
Groet: Jan Miche te Almere