R redmanta Komt weleens kijken 30 jan 2010 #1 waar haal ik zo´n rol hoes, ik dat nog nieuw leverbaar of is dat al lang geleden? of heeft 1 van jullie er misschien 1 over of tips
waar haal ik zo´n rol hoes, ik dat nog nieuw leverbaar of is dat al lang geleden? of heeft 1 van jullie er misschien 1 over of tips
W wimpiam69 Lid 30 jan 2010 #2 Hoi red manta, Ik had onlangs een zelfde wens/vraag en ik heb er vorige week op marktplaats gevonden voor 20 euro. gezocht op afdekhoes/rolhoes en ik kreeg toen meerdere hits dus jij hopelijk ook nog!! veel succes iig met het zoeken!
Hoi red manta, Ik had onlangs een zelfde wens/vraag en ik heb er vorige week op marktplaats gevonden voor 20 euro. gezocht op afdekhoes/rolhoes en ik kreeg toen meerdere hits dus jij hopelijk ook nog!! veel succes iig met het zoeken!
R redmanta Komt weleens kijken 30 jan 2010 #3 ok bedankt voor de tip ik ga die zoektermen eens gebruiken
M mantaray Komt hier geregeld 31 jan 2010 #5 Autodemontagebedrijf Bert Bek BV Vrielingweg 1 4433 RV Hoedekenskerke 0113 634034 was vorige week bij bovenstaande autosloop liggen een aantal stations in een heb ik de hoes los in de auto zien liggen , weet niet of hij heel is ?
Autodemontagebedrijf Bert Bek BV Vrielingweg 1 4433 RV Hoedekenskerke 0113 634034 was vorige week bij bovenstaande autosloop liggen een aantal stations in een heb ik de hoes los in de auto zien liggen , weet niet of hij heel is ?
M mantaray Komt hier geregeld 2 feb 2010 #7 origineel gepost door redmanta ik zal het doorgeven is voor me broertje namelijk ik hoop dat hij er wat aan heeft :thumbup
origineel gepost door redmanta ik zal het doorgeven is voor me broertje namelijk ik hoop dat hij er wat aan heeft :thumbup
J johnkonings Lid 7 feb 2010 #8 heb nog een Omega 2.5 in de sloop nu Baal er goed van .. alle beetjes helpen he Zit nog een goede in .. Nog meer nodig dan ff mailen naar usa_oldtimer_dream@hotmail.com . heb hier al meer op gezet maar gaat telkens fout denk ik??
heb nog een Omega 2.5 in de sloop nu Baal er goed van .. alle beetjes helpen he Zit nog een goede in .. Nog meer nodig dan ff mailen naar usa_oldtimer_dream@hotmail.com . heb hier al meer op gezet maar gaat telkens fout denk ik??