Auto vonkt niet

Goededag dames en heren, zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is esperanza en ben een trotste eigenaar van een e kadettje. Vorige maand kreeg ik uit het niets op de snelweg vermogenverlies, dat leidde tot een zware backfire. Heb vaker langs de snelweg gestaan omdat de motor tijdens rijden uitviel.maar die dag wou deze niet meer starten. Eenmaal na nakijken kon ik deze na een paar uur toch weer naar huis rijden. Ik dacht dat het iets met de ontsteking te maken had. Heb toen alles vervangen in de ( electronische) ontsteking zelf, rotor, impulsgever, ontstekingsmodule, verdeelkap, bougie kabels, bougies en bobine. Maar ze wou niet aanslaan ondanks de motor toch wel krachtig ronddraaide. Alles opgemeten. Kabels krijgen netjes spanning. Bobine ook 12v. Plekken waar massa van belang is goed schoongemaakt en opgeschuurd tot vlak metaal. Wou niet baten. Zekeringen zijn ook in orde. Benzine spuit in de carberateur. Ik weet echt geen raad meer. Het gaat om een kadett e 13n 1988 hatchback met een pierburg carberateur en een electronische ontsteking. Iemand die mij hulp kan aanbieden?
41986.webp

Terug
Naar boven