S Stender Hoort bij de inboedel 28 jan 2010 #1 Kort vraagje; wat voor'n kleur zijn de Opel-logo's bij zwarte naafdoppen op originele ATS Classics? Zilver of wit? Deze dus.
Kort vraagje; wat voor'n kleur zijn de Opel-logo's bij zwarte naafdoppen op originele ATS Classics? Zilver of wit? Deze dus.
S Stender Hoort bij de inboedel 28 jan 2010 #2 Meer hoef ik ook niet te weten :thumbup Dan ga die logo's ff spuiten denk ik.
T Tiedo Komt hier geregeld 28 jan 2010 #3 kun je beter met een penseeltje doen, heb je ook niet zoveel afplakwerk:thumbup
S Stender Hoort bij de inboedel 31 jan 2010 #4 origineel gepost door louwe 16 klepper origineel gepost door Tiedo kun je beter met een penseeltje doen, heb je ook niet zoveel afplakwerk:thumbup als je aan de binnekant van t dopje de pennetje ff beetje warm maakt dan druk je de logo,s er zo uit niets afplakken of penseeltje Ja daar zat ik ook aan te denken, zat aan de soldeerbout te denken maar met warmmaken moet het wss ook lukken. Zal eens proberen morgen.
origineel gepost door louwe 16 klepper origineel gepost door Tiedo kun je beter met een penseeltje doen, heb je ook niet zoveel afplakwerk:thumbup als je aan de binnekant van t dopje de pennetje ff beetje warm maakt dan druk je de logo,s er zo uit niets afplakken of penseeltje Ja daar zat ik ook aan te denken, zat aan de soldeerbout te denken maar met warmmaken moet het wss ook lukken. Zal eens proberen morgen.
S silver-vectra-sport Komt weleens kijken 3 feb 2010 #5 met de soldeerbout werkt perfekt dat heb ik ook gedaan. als je ze dan weer terug doet na het lakken even een beetje 2 sec lijm aan de binnen kant op de puntjes doen.
met de soldeerbout werkt perfekt dat heb ik ook gedaan. als je ze dan weer terug doet na het lakken even een beetje 2 sec lijm aan de binnen kant op de puntjes doen.