Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hej das de Vectra van Tim op de achtergrond.. had je al zien staan laatst bij de Mac in apeldoorn met de Vec op de trailer... Mooi zuur voor Timmeeh, liep hij eindelijk anderhalve week goed oid komt de drijftstang door het onderblok naar buiten kijken....
Het is egt raar maar bij een ander ziet een dergelijk project er dikker uit, terwijl ik nu wel kan zeggen dat ik niet achterloop kwa motortuning hahaha...
Het is egt raar maar bij een ander ziet een dergelijk project er dikker uit, terwijl ik nu wel kan zeggen dat ik niet achterloop kwa motortuning hahaha...
@fast cow wrote:waar moet je dan aan denken voor zo'n motor upgrade +3000,- ofzo?
Nee daar kun je de onderdelen nog niet eens voor kopen, alles bij elkaar zul je eerder 3x zoveel kwijt zijn. Gemiddeld kosten dit soort projecten tussen de 10 en 15k, beetje afhankelijk welke turbo je er op zet.
@fast cow wrote:waar moet je dan aan denken voor zo'n motor upgrade +3000,- ofzo?
Nee daar kun je de onderdelen nog niet eens voor kopen, alles bij elkaar zul je eerder 3x zoveel kwijt zijn. Gemiddeld kosten dit soort projecten tussen de 10 en 15k, beetje afhankelijk welke turbo je er op zet.