T trikkeslalom Komt weleens kijken 27 jan 2010 #1 Hallo kan er hier iemand zich een beetje uitleven op mijn ascona B alles kan
D de wit Komt hier geregeld 27 jan 2010 #2 Heb je misschien een wat grotere foto van je auto, dat werkt wat makkelijker..
T trikkeslalom Komt weleens kijken 27 jan 2010 #3 Sorry maar krijg hem nog niet groter ik blijf proberen
T trikkeslalom Komt weleens kijken 27 jan 2010 #4 [IMG=http://img109.imageshack.us/img109/6944/pict1259.jpg][/IMG]
P Paullus Komt hier geregeld 27 jan 2010 #5 Ik had al gekeken op imageshack, daar zijn ze net zo klein. Je moet wat grotere foto's uploaden
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 27 jan 2010 #7 mag je ook doorsture naar bruudje.b4r7@gmail.com Als ik tijd over heb dan doe ik dr wel wat mee..
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 28 jan 2010 #8 wat ik heb gedaan is: verlaagd kleurtje 400 motorkap en achterspoiler velgen wat lichter van kleur achterwiel verbreed gechoptopt smoke koplampen zwarte raamranden ramen geblindeerd dit is mijn eigen stijl dus weet niet of je het wat vind hehe
wat ik heb gedaan is: verlaagd kleurtje 400 motorkap en achterspoiler velgen wat lichter van kleur achterwiel verbreed gechoptopt smoke koplampen zwarte raamranden ramen geblindeerd dit is mijn eigen stijl dus weet niet of je het wat vind hehe
T trikkeslalom Komt weleens kijken 28 jan 2010 #9 Hey B4R7. das ook zoals ik hem wou zien Juist de 400 kap komt bij mij zonder de luchtsleuven vind ik pers mooier. Maar voor de rest is hij TOP
Hey B4R7. das ook zoals ik hem wou zien Juist de 400 kap komt bij mij zonder de luchtsleuven vind ik pers mooier. Maar voor de rest is hij TOP
T trikkeslalom Komt weleens kijken 29 jan 2010 #12 Hey B4R7 zou je dat met de originele foto zo kunnen doen bedoel int bruin en met 17" velgen
T trikkeslalom Komt weleens kijken 29 jan 2010 #13 Op groot verzoek ook eens in het wit als het niet teveel gevraagt is Alvast bedankt
B .B4R7. Loopt hier de deur plat 29 jan 2010 #14 hoe bedoel je? hetzelfde maar dan int bruin en wit? de originele kleur bruin?
T trikkeslalom Komt weleens kijken 29 jan 2010 #15 Ja in de bruine kleur zoals de foto en ook in het wit
T trikkeslalom Komt weleens kijken 26 aug 2010 #16 origineel gepost door .B4R7. wat ik heb gedaan is: verlaagd kleurtje 400 motorkap en achterspoiler velgen wat lichter van kleur achterwiel verbreed gechoptopt smoke koplampen zwarte raamranden ramen geblindeerd dit is mijn eigen stijl dus weet niet of je het wat vind hehe Hallo, kan er iemand de ascona eens in het wit maken met zwarte motorkap en zwarte velgen:wors
origineel gepost door .B4R7. wat ik heb gedaan is: verlaagd kleurtje 400 motorkap en achterspoiler velgen wat lichter van kleur achterwiel verbreed gechoptopt smoke koplampen zwarte raamranden ramen geblindeerd dit is mijn eigen stijl dus weet niet of je het wat vind hehe Hallo, kan er iemand de ascona eens in het wit maken met zwarte motorkap en zwarte velgen:wors
T trikkeslalom Komt weleens kijken 28 aug 2010 #18 hey bedankt voor de reaktie begint nu wel heel vervelend te worden om te kiezen welke kleur ik ga nemen. Weet er iemand de kleurcode van de groene kleur?
hey bedankt voor de reaktie begint nu wel heel vervelend te worden om te kiezen welke kleur ik ga nemen. Weet er iemand de kleurcode van de groene kleur?