M Micky1593 Lid 26 apr 2015 #1 Heren, Even een vraag tussendoor, kun je op een 1.3 OHC motor een dubbele carburator plaatsen? eventueel merk en waar je die kunt kopen of als je iets liggen hebt? Met vriendelijke groet, Miguel
Heren, Even een vraag tussendoor, kun je op een 1.3 OHC motor een dubbele carburator plaatsen? eventueel merk en waar je die kunt kopen of als je iets liggen hebt? Met vriendelijke groet, Miguel
G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 26 apr 2015 #2 Ik heb toen een 1.3N gehad maar er waren ook Ascona's 1.3S. Als het goed is past een carburateur van een Kadett 1.3S met spruitstuk er zo op.
Ik heb toen een 1.3N gehad maar er waren ook Ascona's 1.3S. Als het goed is past een carburateur van een Kadett 1.3S met spruitstuk er zo op.
C cruez Komt hier geregeld 2 mei 2015 #3 Van mij staat er een varajet 2 op met automatische choke. Of bedoel je dubbel als webers ofzo?
M Micky1593 Lid 8 mei 2015 #4 ja ik bedoel inderdaad iets dubbel iets in het genre weber, heb je enig idee?
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 9 mei 2015 #5 Zeilenmaker in Purmerend heeft nog een set liggen van een 1.1sr mischien dat die passen