S soepkiepe Forumbewoner 5 okt 2013 #1 iemand die ff een paar wielen onder mijn astra kan sjoppen? gaat om deze wielen.. onder deze auto.
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 5 okt 2013 #2 ik kan niet sjoppe maar ik heb wel een foto met die wielen onder mijn oude astra
S soepkiepe Forumbewoner 5 okt 2013 #3 ja ben google ook al af geweest, maar kon niks vinden. en dat terwijl deze wielen best veel voor komen en de auto's net zo kan een setje kopen, met goeie banden voor een leuk bedragje tis alleen een best eind rijden haha vandaar dat ik even wil weten hoe het staat.
ja ben google ook al af geweest, maar kon niks vinden. en dat terwijl deze wielen best veel voor komen en de auto's net zo kan een setje kopen, met goeie banden voor een leuk bedragje tis alleen een best eind rijden haha vandaar dat ik even wil weten hoe het staat.
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 5 okt 2013 #4 ik vond ze altyd leuk staan zijn fijne wielen voor onder de astra heb ze in meerdere kleuren gehad zwart zilver gepolijst en fluor roze heb altyd zoon setje op reserve liggen
ik vond ze altyd leuk staan zijn fijne wielen voor onder de astra heb ze in meerdere kleuren gehad zwart zilver gepolijst en fluor roze heb altyd zoon setje op reserve liggen
J jurgen boes Post best veel 15 okt 2013 #5 het punt is dat deze fots niet gelijk zijn qwa foto hoek, heb het geprobeerd maar krijg ze er niet netjes onder
het punt is dat deze fots niet gelijk zijn qwa foto hoek, heb het geprobeerd maar krijg ze er niet netjes onder
J jurgen boes Post best veel 15 okt 2013 #6 dit is het beste wat er mee te doen is, heb hem gelijk nog even zo'n 4cm verlaagt
S soepkiepe Forumbewoner 15 okt 2013 #7 lijkt mooi en ja, het ziet er nu niet super netjes uit zo, maar geeft wel een beeld.
V vanieba Post best veel 16 okt 2013 #9 Ik heb nog zo'n zelfde set liggen met 195/50R15 bandjes, ( is wat dichter bij Hoogeveen ) mag voor een prikkie weg
Ik heb nog zo'n zelfde set liggen met 195/50R15 bandjes, ( is wat dichter bij Hoogeveen ) mag voor een prikkie weg