K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 21 nov 2015 #81 Kan... Maar, waarom duurder en moeilijk(er) te bewerken (vormen, boren en lassen) RVS gebruiken als goedkope en makkelijk te bewerken staal voldoet? Heb je toevallig wat RVS in de hoek liggen? Sent from my SM-P900 using Tapatalk
Kan... Maar, waarom duurder en moeilijk(er) te bewerken (vormen, boren en lassen) RVS gebruiken als goedkope en makkelijk te bewerken staal voldoet? Heb je toevallig wat RVS in de hoek liggen? Sent from my SM-P900 using Tapatalk
C corsaboy Hoort bij de inboedel 21 nov 2015 #82 ja maar taaier betekent niet veiliger. Als het taaier is breekt het dus ook eerder. Constructiestaal zal volgens mij meer rek hebben en dus de energie makkelijker kunnen verdelen over het schild en diens bevestigingspunten. Maar goed, ik zal een rvs versie ook niet afkeuren hoor Ik zal eens kijken of ik de foto's terug kan vinden van mijn ontplofte drukgroep en de schade aan het veels te dure schild Dan zie je wat er met 6mm constructiestaal gebeurd om nog niet eens vol vermogen
ja maar taaier betekent niet veiliger. Als het taaier is breekt het dus ook eerder. Constructiestaal zal volgens mij meer rek hebben en dus de energie makkelijker kunnen verdelen over het schild en diens bevestigingspunten. Maar goed, ik zal een rvs versie ook niet afkeuren hoor Ik zal eens kijken of ik de foto's terug kan vinden van mijn ontplofte drukgroep en de schade aan het veels te dure schild Dan zie je wat er met 6mm constructiestaal gebeurd om nog niet eens vol vermogen
C corsaboy Hoort bij de inboedel 21 nov 2015 #83 ja maar taaier betekent niet veiliger. Als het taaier is breekt het dus ook eerder. Constructiestaal zal volgens mij meer rek hebben en dus de energie makkelijker kunnen verdelen over het schild en diens bevestigingspunten. Maar goed, ik zal een rvs versie ook niet afkeuren hoor Ik zal eens kijken of ik de foto's terug kan vinden van mijn ontplofte drukgroep en de schade aan het veels te dure schild Dan zie je wat er met 6mm constructiestaal gebeurd om nog niet eens vol vermogen
ja maar taaier betekent niet veiliger. Als het taaier is breekt het dus ook eerder. Constructiestaal zal volgens mij meer rek hebben en dus de energie makkelijker kunnen verdelen over het schild en diens bevestigingspunten. Maar goed, ik zal een rvs versie ook niet afkeuren hoor Ik zal eens kijken of ik de foto's terug kan vinden van mijn ontplofte drukgroep en de schade aan het veels te dure schild Dan zie je wat er met 6mm constructiestaal gebeurd om nog niet eens vol vermogen
C corsaracer Hoort bij de inboedel 22 nov 2015 #84 bij deze marcel de drukgroep: en de bak waar hij inzat: kan alleen de foto van de beschadiging op het schild niet meer vinden
bij deze marcel de drukgroep: en de bak waar hij inzat: kan alleen de foto van de beschadiging op het schild niet meer vinden
C corsaracer Hoort bij de inboedel 22 nov 2015 #85 bij deze marcel de drukgroep: en de bak waar hij inzat: kan alleen de foto van de beschadiging op het schild niet meer vinden
bij deze marcel de drukgroep: en de bak waar hij inzat: kan alleen de foto van de beschadiging op het schild niet meer vinden
H Haasje17 Forumbewoner 23 nov 2015 #86 Helaas is een vliegwielschild, geen garantie. Ook andere delen willen wel eens gaan vliegen:
H Haasje17 Forumbewoner 23 nov 2015 #87 Helaas is een vliegwielschild, geen garantie. Ook andere delen willen wel eens gaan vliegen: