K ketel1 Komt weleens kijken 13 feb 2016 #1 Hallo. Gister heeft waarschijnlijk zijn trekhaak in mijn achterbumper gezet. Zonder briefje achter te laten Nu kan ik een bumper in dezelfde kleur krijgen maar ja deze bumper van een hatchback en heb zelf een sedan. Gaat dit passen of niet ? Mvg
Hallo. Gister heeft waarschijnlijk zijn trekhaak in mijn achterbumper gezet. Zonder briefje achter te laten Nu kan ik een bumper in dezelfde kleur krijgen maar ja deze bumper van een hatchback en heb zelf een sedan. Gaat dit passen of niet ? Mvg
wim-v6 Forumbewoner 14 feb 2016 #2 Vectra-B wel inderdaad. C ook dacht ik. verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
S Seth Loopt hier de deur plat 26 feb 2016 #4 Enkel de station variant is anders mits mijn achterbumper van een B ook van een HB afkomt terwijl ik een sedan heb
Enkel de station variant is anders mits mijn achterbumper van een B ook van een HB afkomt terwijl ik een sedan heb
B bart-gsi Forumbewoner 26 feb 2016 #5 station heeft een uitsparing voor de klep.. de sedan en hatchback hebben een hogere achterklep.. dus geen uitspraing.. dus die zou moeten passen
station heeft een uitsparing voor de klep.. de sedan en hatchback hebben een hogere achterklep.. dus geen uitspraing.. dus die zou moeten passen