H hennyw Post best veel 13 aug 2009 #1 hallo, ik wil gaan kijken naar een opel zafira uit 2006. het is een 1.9 diesel met 150 pk. zijn er dingen waar ik op moet letten?? of bepaalde "zafira"kwaaltjes? b.v.d.
hallo, ik wil gaan kijken naar een opel zafira uit 2006. het is een 1.9 diesel met 150 pk. zijn er dingen waar ik op moet letten?? of bepaalde "zafira"kwaaltjes? b.v.d.
wim-v6 Forumbewoner 13 aug 2009 #2 Let goed op de Wervelkleppen en de asjes daarvan op het inlaat. als deze aangeslagen zijn, dan zit er een geheel nieuw inlaat aan te komen Dit kun je terug lezen in het vectra gedeelte alhier. Membernaam: paazhaaz willem
Let goed op de Wervelkleppen en de asjes daarvan op het inlaat. als deze aangeslagen zijn, dan zit er een geheel nieuw inlaat aan te komen Dit kun je terug lezen in het vectra gedeelte alhier. Membernaam: paazhaaz willem
H hennyw Post best veel 13 aug 2009 #3 is het dan verstandiger een 120 pk aan te schaffen?? of hebben die hetzelfde "euvel"?
wim-v6 Forumbewoner 13 aug 2009 #4 deze heeft daar inderdaad Veel minder problemen met deze onderdelen. de 150pk is opzich wel goed, maar bij veel korte ritten, en rustig rijgedrag gaan deze wervelkleppen vast zitten door vervuiling. Willem
deze heeft daar inderdaad Veel minder problemen met deze onderdelen. de 150pk is opzich wel goed, maar bij veel korte ritten, en rustig rijgedrag gaan deze wervelkleppen vast zitten door vervuiling. Willem