Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
7e Groot Internationaal Opeltreffen zondag 13 april 2014
@herrflick wrote:Wanneer zouden de foto's van de site van http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; geupload zijn. Ben ik ook wel benieuwd naar.
Gaan we zo snel mogelijk proberen (kunnen helaas wel wat dagen overheen gaan voordat de website jongens tijd hebben)! Zouden jullie je foto's ook willen opsturen naar info@opeltreffen.nl als we ze ook op de website mogen plaatsen? Waarschijnlijk even via wetransfer.com of iets dergelijks.
Vandaag ook voor de eerste keer op dit treffen geweest, het was een mooie dag met veel zon! Veel mooie en ook originele auto's gezien. Hier alvast een voorproefje, de rest van de foto's staat op onze website.
Ik was er ook, en het blijft de mooiste meeting van jaar. 2 Astra GSi's op hele meeting. Dat is raar he, als je over nadenkt die kaalslag. Ik vond het super weer. Calies vorig jaar 2 ofzo, nu wat meer.
Leuk om de enthousiaste reacties te lezen. Wij vonden het zelf ook weer een hele mooie meeting. Hartelijk dank voor jullie komst en enthousiasme!
Er komen ook een heleboel mooie foto's voorbij. Zouden wij die ook op de opeltreffen.nl website mogen plaatsen? Zou je dan de foto's (met watermerk als je wil) willen sturen naar info@opeltreffen.nl ?