K Klopper Loopt hier de deur plat 15 dec 2012 #42 Vandaag even geweest. Ziet er allemaal mooi en stoer uit, alleen hadden ze dat voorraadje Impreza's gerust in de vijver mogen mikken -_- Ook jammer dat er een i500 zo verkloot is. Heb wel even fijn kunnen shoppen ^_^ En natuurlijk de vertrouwde Manta
Vandaag even geweest. Ziet er allemaal mooi en stoer uit, alleen hadden ze dat voorraadje Impreza's gerust in de vijver mogen mikken -_- Ook jammer dat er een i500 zo verkloot is. Heb wel even fijn kunnen shoppen ^_^ En natuurlijk de vertrouwde Manta
K Klopper Loopt hier de deur plat 13 dec 2012 #47 Ik ga zaterdag waarschijnlijk. Schijnt dat er meer activiteiten zijn op zaterdag. En anders doe ik zondag ook nog wel... Entree is 12,50 voor zover ik heb gelezen.
Ik ga zaterdag waarschijnlijk. Schijnt dat er meer activiteiten zijn op zaterdag. En anders doe ik zondag ook nog wel... Entree is 12,50 voor zover ik heb gelezen.
W witte07 Komt weleens kijken 13 dec 2012 #49 staan er ook op deze dagen standhouders die accesc verkopen voor de auto voor het interiur en zo bv tellerringen voor astra en dat soort zaken ?
staan er ook op deze dagen standhouders die accesc verkopen voor de auto voor het interiur en zo bv tellerringen voor astra en dat soort zaken ?
K Klopper Loopt hier de deur plat 13 dec 2012 #50 Ik ga zaterdag waarschijnlijk. Schijnt dat er meer activiteiten zijn op zaterdag. En anders doe ik zondag ook nog wel... Entree is 12,50 voor zover ik heb gelezen.
Ik ga zaterdag waarschijnlijk. Schijnt dat er meer activiteiten zijn op zaterdag. En anders doe ik zondag ook nog wel... Entree is 12,50 voor zover ik heb gelezen.
T theunm Loopt hier de deur plat 15 dec 2012 #51 Ja vandaag even geweest. En die manta was weer lekker aan het boenderen Corsa helaas niet gezien Theun
Ja vandaag even geweest. En die manta was weer lekker aan het boenderen Corsa helaas niet gezien Theun
W witte07 Komt weleens kijken 13 dec 2012 #52 staan er ook op deze dagen standhouders die accesc verkopen voor de auto voor het interiur en zo bv tellerringen voor astra en dat soort zaken ?
staan er ook op deze dagen standhouders die accesc verkopen voor de auto voor het interiur en zo bv tellerringen voor astra en dat soort zaken ?
S Silver Loopt hier de deur plat 15 dec 2012 #53 wij gaan morgen, ben benieuwd! hoe was het met de drukte vandaag Theun?
T theunm Loopt hier de deur plat 15 dec 2012 #54 Ja vandaag even geweest. En die manta was weer lekker aan het boenderen Corsa helaas niet gezien Theun
Ja vandaag even geweest. En die manta was weer lekker aan het boenderen Corsa helaas niet gezien Theun
S Silver Loopt hier de deur plat 15 dec 2012 #56 wij gaan morgen, ben benieuwd! hoe was het met de drukte vandaag Theun?
J johani500driver Komt hier geregeld 15 dec 2012 #59 Vanmiddag ook even geweest met 2 zoontjes van 4 en 6, zeker voor hun was het erg leuk. Sik was zeker lekker bezig met zijn manta, hoorde om mij heen ook een hoop positiefe reacties!
Vanmiddag ook even geweest met 2 zoontjes van 4 en 6, zeker voor hun was het erg leuk. Sik was zeker lekker bezig met zijn manta, hoorde om mij heen ook een hoop positiefe reacties!