G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 13 aug 2015 #103 Top bezig, aan deze word veel aandacht besteed en hij blijft orgineel :thumb
R rvkasper Komt weleens kijken 29 aug 2015 #104 Waar gaat ie gespoten worden, zoon kadettje verdiend een top spuiter
P pierrekrik Komt weleens kijken 5 nov 2015 #111 Mooi, deze wordt zo als het moet gerestaureerd :thumb
A Arno_manta Komt weleens kijken 6 dec 2015 #112 Echt al mooi werk geleverd. Veel stukken in gelast zo te zien en het resultaat mag er zijn. :thumb Eens hij gespoten is komt het leuke werk ik kijk zelf ook al uit om het leuke werk te doen aan mijn project
Echt al mooi werk geleverd. Veel stukken in gelast zo te zien en het resultaat mag er zijn. :thumb Eens hij gespoten is komt het leuke werk ik kijk zelf ook al uit om het leuke werk te doen aan mijn project
J jethro Hoort bij de inboedel 19 dec 2015 #117 Kan wel zien dat er een handige Henkie met een spetterbusje de zaak opgeleukt heeft. Was zeker een verkoop opknap beurt? Heb je geen auto waar deze zo onder kan? Eerst ff testen, dan eventueel ontleden hoe de zaak er bij staat. :thumb
Kan wel zien dat er een handige Henkie met een spetterbusje de zaak opgeleukt heeft. Was zeker een verkoop opknap beurt? Heb je geen auto waar deze zo onder kan? Eerst ff testen, dan eventueel ontleden hoe de zaak er bij staat. :thumb
Tech 1 Komt weleens kijken 19 jan 2016 #119 Waait er zo geen zout vanaf de bus in de kadett,als je ermee gaat rijden ?? Zie sneeuw op de foto's dus neem aan dat er gestrooid is Verder een bijzonder mooi project :thumb,kijk altijd even als je weer een update plaatst.
Waait er zo geen zout vanaf de bus in de kadett,als je ermee gaat rijden ?? Zie sneeuw op de foto's dus neem aan dat er gestrooid is Verder een bijzonder mooi project :thumb,kijk altijd even als je weer een update plaatst.
K Kadett1.2 Post best veel 20 jan 2016 #120 waarom zitten de aluminium raamlijstjes erop als hij nog gespoten moet worden ? lijkt mij beter/handiger zonder.
waarom zitten de aluminium raamlijstjes erop als hij nog gespoten moet worden ? lijkt mij beter/handiger zonder.