Waterlekkage

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Waterlekkage

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18339453
    aatalex
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 July 2016

      Goedemiddag,

      Mijn Opel Meriva (2003) lekt sinds afgelopen donderdag water.
      Tijdens het rijden viel er vanaf de dakraambediening een druppel water op mijn hand die op de schakellaar lag.
      Enig zoekwerk wees uit dat het dak, en de stijlen vanaf de dakraambediening tot aan het dashboard (bestuurderskant) nat zijn.
      Later bleek ook dat er water staat op de bodem aan de bestuurderskant.

      Iemand enig idee waar dit vandaan kan komen?

      #18339467
      computerbug
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 April 2011

        Hoi, aatalex

        Als ik u mag adviseren, even Waterlekkage in zoekfunctie intikken.
        Het nadeel van water is, dat het zijn eigen weg zoekt!, zoals bij mij met de Zafira had ook Waterlekkage,
        en het water bleek via de dak antenne binnen te komen.
        Dat hoeft bij u niet het geval te zijn, even de zoekfunctie gebruiken en u heeft een tal van voorbeelden.
        In ieder geval kan het een grote zoek actie worden!, maar dit kan in mindering worden gebracht door voorbeelden.

        #18339537
        aatalex
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 July 2016

          Ik ben er inmiddels achter dat het water binnenkomt via de rubbers van het dakraam. Gezien de slagregens van gisteren was dit geen pretje. Inmiddels als lapmiddel de rubbers ingesmeerd met vaseline en op korte termijn worden ze vervangen.

          #18339538
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi, aatalex

            Fijn dat u het heeft gevonden, dan bent u bespaard gebleven van een grote zoek actie.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.