Slecht ontvangst radiozenders.

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Slecht ontvangst radiozenders.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18337308
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Hallo iedereen,
      Ik heb in mijn Vectra B uit 2001 een Pioneer radio. Probleem is dat ik een slecht ontvangst van radiozenders heb. Op het dak heb ik geen antenne, ik weet ook niet hoe de vorige eigenaar dit gedaan heeft. Moet er een antenne op het dak, of kan dit ook met een binnenantenne opgelost worden? Het betreft een Pioneer DEH -3400 UB.
      Alvast bedankt voor de reacties.
      Groeten,
      Jan

      #18337331
      dappie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 July 2008

        Hallo jan,

        Wat heb je, een station,hatchback,sedan, er moet toch ergens een antenne gezeten hebben, zonder antenne heb je niets
        Of nihil ontvangst, ik weet wel dat een station en hatchback hem achter op het dak hebben, van een sedan weet ik het zo ff niet,
        Een binne antenne vind ik niet zo, als je je raam wil schoon maken zit dat altijd in de weg, heb net ff ge googled en kwam
        De sedan tegen met ook de antenne achter op het dak, dus het is wat jij wil, maar waar je radio in gaat zit daar geen
        Antenne plug dan ? Dat moet haast wel, lijkt mij.

        Vr,gr, jac.

        #18337421
        omegast
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 December 2014

          zit er helemaal niks op het dak ? heb je daar gewoon een gat ? of wel de voet nog ? kan je mischien met geluk een spriet in draaien en hopen op het beste..

          #18337434
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Op het dak zit helemaal niets, de beugels waarmee je de autoradio eruit kan halen zaten er niet bij toen ik de auto kocht.
            Het kan natuurlijk zijn dat deze beugels standaard zijn, in dat geval probeer ik de radio eruit te halen en kijk wat er
            in de antenne plug van de radio zit. Radio 3FM heeft wel een goed ontvangst overal, maar dat is niet bepaald mijn muziek…
            Bedankt voor jullie reacties!

            #18337476
            dappie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              5 July 2008

              Beugels om je radio er uit te halen zitten er nooit standaard bij, die zal je zelf moeten kopen als je wat wil veranderen,
              Maar bij een beetje automaterialen zaak is dat wel tekoop.

              Vr,gr, jac.

              #18337536
              Anoniem
                Lid sinds:
                1 January 1970

                Voor automaterialen moet ik daar toch naar toe, ik vraag wel even naar deze beugels.
                Bedankt!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.