Remblokken J OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Remblokken J OPC

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #18329899
    Patje OPC
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 November 2015

      Heb verleden week mijn auto laten smeren en de monteur kwam naar mij toe en zij dat mijn voorste remblokken versleten waren.
      Ik zeg dat kan niet want er staat nog geen 20.000 kilometer op de teller. Hij zij kom eens mee en liet mij door het wiel naar de remblokken kijken en daadwerkelijk ze zijn bijna versleten. Ik zeg tegen hem wat kosten die remblokken. Hij naar het magazijn en komt terug, en zegt tegen mij moet je een stoel hebben om te gaan zitten, ze kosten namelijk 414 euro. Ik zeg laat die remblokken maar zitten, ik zal ze zelf wel gaan halen bij de Opel dealer waar ik korting krijg omdat ik op het fabriek heb gewerkt. Daar kosten ze maar 232 euro wat een groot verschil is ten opzichte van 414 euro. Nu donderdag gaat hij terug naar de garage om ze te monteren en hopelijk gaan de deze iets langer mee.

      #18329943
      Hilko
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 October 2008

        Zo, dat zijn pas “verborgen kosten”. Zijn ze van goud of zo?
        Of zijn ze zo speciaal dat je eigenlijk op je boardcomputer al had moeten zien dat ze versleten waren?

        Als ik de kosten voor een rembloksetje voorzijde van mijn Astra H OPC opzoek, dan kom ik nog niet eens aan de 10%!?

        #18329945
        warhamstr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 August 2009

          BREMBO’s zeker?

          #18329962
          Patje OPC
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 November 2015

            Jazeker, het zijn brembo’s

            #18330219
            Arjan Kuijpers
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 December 2016

              Zo dat zijn nog eens prijzen, ik ga alvast sparen.

              #18330229
              Patje OPC
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 November 2015

                Remblokken zijn vervangen, we kunnen weeral eens goed door remmen om te stoppen.

                #18334000
                den-nike
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  4 March 2015

                  hou je dan maar vast aan de takke van de bomen voor de brembo schijven.

                  maand geleden heeft mijn beste maat schijven en remmen van astra j opc late vervangen hoop dat jullie zitten ( belgie ) opel dealer 1950€ voor alleen de voorste

                  #18334069
                  Patje OPC
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 November 2015

                    Ik hoop dat de schijven iets langer meegaan dan de blokken. Al een geluk dat ik nog korting krijg bij de dealer omdat ik op Opel Belgium heb gewerkt.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.