Navigatie 950 Europa infotainment systeem

Forumindex Forums Modellen Mokka Navigatie 950 Europa infotainment systeem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277876
    hvandal
      Lid sinds:
      2 September 2016

      Mokka in april ontvangen ,prima auto , maar het navi/infotainment is een ramp, navi:platatsnamen worden verhaspelt, schermlicht na tunnels is overdag niet te lezen, muziek wordt door de stem begeleiding af en toe wel/niet weggedrukt, moet meestal bij elke rit opnieuwe instellen heel irritant, usb poort ipod 120 GB speelt niet, iphone 32 gb via usb laad heel lkangzaam de albums maar als men een nummer kiest draaid het een totaal ander nummer af, via bleutooth herkend geen mappen/albums dus werkt niet dus eigenlijk absoluut geen 1400 euro waard , na veel telefoontjes met opel nederland , het finale telefoontje , dat men bij de technische dienst heeft geconstateerd dat het systeem voldoet met zijn gebreken en producteigenschappen
      punt… Hallo hij doet niet wat hij moet doen heren, duitsers kunnen dus wel grappen maken . maar ik kan er niet om lachen.ik weet en kan er niets mee , hoe moet dat nu verder als ik de enige ben met deze klachten zou het toch zo moeten zijn dat een techneut van opel mijn systeem zou moeten bekijken? of zie ik het verkeerd?

      #18325879
      omegast
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 December 2014

        Dan ga je toch langs bij de dealert waar je hem gekocht hebt ?

        #18325880
        hvandal
          Lid sinds:
          2 September 2016

          Dat heb ik uiteraard gedaan , maar de dealer kwam er ook niet uit en heeft het doorgespeeld naar Opel Nederland de rest heb je kunnen lezen

          #18325881
          omegast
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 December 2014

            Tja…volgens mij staat Opel Nederland niet echt bekend om hun klantvriendelijkheid . Maar jammer is het zeker,als zo de beleving van een nieuwe auto zo teniet wordt gedaan.

            #18340867
            cornelisdekker
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 March 2017

              Opel scham je een update van het navigatie is 180,- en dan krijg je een kaart van minimaal 2 jaar oud.!!!
              Mokka is van maart 2016 en de kaart is van 2012 nu hebben ze een update 2017 maar blijkt uit 2015 tezijn erg jammer als ze het nu eens goedkoper maken dan verkopen ze meer dus opel doe er wat aan het is toch geen grap……

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.