Artaparts/opel4ever gesloten ???

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Artaparts/opel4ever gesloten ???

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur
    Berichten
  • #18013221
    Arjen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      ABSOLUUT! Maar we doen het graag. ;)

      #18013222
      Ghanz
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2005

        waarom ik zelf niet naar olde pekela heen knal?

        heel simpel…. emmen is wel heeel dichtbij.

        ;)

        #18013223
        Arjen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Prima, dan houdt het op.

          #18013224
          Ghanz
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 July 2005

            :wtf

            #18013225
            peter777
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 January 2011

              Als je echts iets wil is het toch niet zo moeilijk om er gewoon even aan te waaien? Hij werd gewoon gek van de vele domme vragen, website was duidelijk zat en voor hem is het gewoon liefhebberij naast zijn werk. Kan me de actie op zich ook wel voorstellen als ik zijn kant van het verhaal hoor. Vanwege omstandigheden er al een tijdje niet meer geweest, maar ik zal er a.s zaterdag weer eens even aanwippen. En van de kant van arta parts snap ik de levrtijd van 2/3 weken ook wel want je gaat als ondernemer niet 50 euro aan diesel verstoken voor een stukkie plaatwerk van 2 tientjes. Je wacht gewoon af tot er een redelijke order is verzameld en dan haal je het uit rob zijn magazijn simpel zat. Handel is handel, en je moet geen dief van je eigen beurs zijn.

              #18013226
              kywieman
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 February 2009

                Als je echts iets wil is het toch niet zo moeilijk om er gewoon even aan te waaien? Hij werd gewoon gek van de vele domme vragen, website was duidelijk zat en voor hem is het gewoon liefhebberij naast zijn werk. Kan me de actie op zich ook wel voorstellen als ik zijn kant van het verhaal hoor. Vanwege omstandigheden er al een tijdje niet meer geweest, maar ik zal er a.s zaterdag weer eens even aanwippen. En van de kant van arta parts snap ik de levrtijd van 2/3 weken ook wel want je gaat als ondernemer niet 50 euro aan diesel verstoken voor een stukkie plaatwerk van 2 tientjes. Je wacht gewoon af tot er een redelijke order is verzameld en dan haal je het uit rob zijn magazijn simpel zat. Handel is handel, en je moet geen dief van je eigen beurs zijn.

                :thumbup :thumbup :thumbup
                Zo zit het precies!

                Wees blij dat deze onderdelen nog verkocht worden.

                #18013227
                noci
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  26 March 2010

                  Ben ik ook heel blij mee :thumb
                  Maar als je naar 3 weken niks hoor en na 3 mails nog niets, dan mag ik toch gaan afvragen of er nog wel iets geleverd wordt.

                  Ik snap ook wel dat die niet voor elk onderdeel naar rob kan rijden, maar 1 mailtje was wel op z’n plaats geweest.

                  maar ik weet nu ook dat Arjan het wel levert maar dat het wat langer kan duren.
                  deze topic mag gesloten worden voordat er weer z’n welles nietes spelletje wordt !!

                  #18013228
                  Anoniem
                    Lid sinds:
                    1 January 1970

                    Dus allemaal meer bestellen wordt er nog sneller geleverd. :D

                    Topic gesloten

                  8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
                  • Het onderwerp ‘Artaparts/opel4ever gesloten ???’ is gesloten voor nieuwe reacties.