K kiyamizio Loopt hier de deur plat 25 nov 2010 #1 hallo, ben wel benieuwd of er ook vauxhall cih zijn, anders wil ik wel zon kleppendeksel op me 2.0E mvg mike
hallo, ben wel benieuwd of er ook vauxhall cih zijn, anders wil ik wel zon kleppendeksel op me 2.0E mvg mike
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 25 nov 2010 #2 Ze zijn er wel (Vauxhall cavalier mk1, Vauxhall Carlton mk1) maar het kleppendeksel is net zo interessant als de CIH in de opel.
Ze zijn er wel (Vauxhall cavalier mk1, Vauxhall Carlton mk1) maar het kleppendeksel is net zo interessant als de CIH in de opel.
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 25 nov 2010 #3 Ze zijn er wel (Vauxhall cavalier mk1, Vauxhall Carlton mk1) maar het kleppendeksel is net zo interessant als de CIH in de opel.
Ze zijn er wel (Vauxhall cavalier mk1, Vauxhall Carlton mk1) maar het kleppendeksel is net zo interessant als de CIH in de opel.
M mantamartin Komt weleens kijken 25 nov 2010 #4 inderdaad... mijn carlton heeft net zo een saai kleppendeksel als menig andere opel..zo zwart en roestbruin...:jerry
inderdaad... mijn carlton heeft net zo een saai kleppendeksel als menig andere opel..zo zwart en roestbruin...:jerry
M mantamartin Komt weleens kijken 25 nov 2010 #5 inderdaad... mijn carlton heeft net zo een saai kleppendeksel als menig andere opel..zo zwart en roestbruin...:jerry
inderdaad... mijn carlton heeft net zo een saai kleppendeksel als menig andere opel..zo zwart en roestbruin...:jerry
M mantadevil Hoort bij de inboedel 27 nov 2010 #10 heb hem ook in me cavalier liggen ,maar gewoon stalen deksel ook me schoonmoeder heeft een cih erin ,maar gewoon deksel nites bijzonders ja enkel mooi roze kleurtje
heb hem ook in me cavalier liggen ,maar gewoon stalen deksel ook me schoonmoeder heeft een cih erin ,maar gewoon deksel nites bijzonders ja enkel mooi roze kleurtje
M mantadevil Hoort bij de inboedel 27 nov 2010 #11 heb hem ook in me cavalier liggen ,maar gewoon stalen deksel ook me schoonmoeder heeft een cih erin ,maar gewoon deksel nites bijzonders ja enkel mooi roze kleurtje
heb hem ook in me cavalier liggen ,maar gewoon stalen deksel ook me schoonmoeder heeft een cih erin ,maar gewoon deksel nites bijzonders ja enkel mooi roze kleurtje