W Woofie Lid 22 mei 2009 #1 Hey even een vraag voor de technicie hier . Een maat van me heeft xenon verlichting op de auto en die stoort op de radio.. Hoe is dat te verhelpen ..
Hey even een vraag voor de technicie hier . Een maat van me heeft xenon verlichting op de auto en die stoort op de radio.. Hoe is dat te verhelpen ..
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 22 mei 2009 #2 Een goede massa leggen aan de radio..:hmmz gr gerrit,
I IMpY Komt hier geregeld 22 mei 2009 #3 of dat echt helpt??? heb het zelf ook gehad xenon is er nu weer uit dus ook geen last meer ervan. groeten Twan
of dat echt helpt??? heb het zelf ook gehad xenon is er nu weer uit dus ook geen last meer ervan. groeten Twan
wim-v6 Forumbewoner 24 mei 2009 #4 had het bij mijn Combo-B, na mijn Budget Xenon te hebben verrolen door een duurdere set (welke dan ook ontstoord is) heb ik geen centje pijn meer mijn Xenon draait op de + en - van de lampstekker zelf Willem
had het bij mijn Combo-B, na mijn Budget Xenon te hebben verrolen door een duurdere set (welke dan ook ontstoord is) heb ik geen centje pijn meer mijn Xenon draait op de + en - van de lampstekker zelf Willem