sander1988
Lid
IK wil graag in mijn nieuwe corsa d opc bouwjaar 2009 xenon inbouwen, nu is mijn vraag heeft de corsa d canbus aansluiting?
Ik weet wel dat je geen xenon achteraf meer in mag bouwen, maar wil het graag weten
Ik weet wel dat je geen xenon achteraf meer in mag bouwen, maar wil het graag weten