O opelremco Komt hier geregeld 21 nov 2011 #1 Ik vroeg me zo af. Is een x20xev van een Omega-B zonder aanpassingen zo over te hangen in een Astra-F. Zijn de motorsteunen gelijk?Of moet je deze aanpassen. groet, remco
Ik vroeg me zo af. Is een x20xev van een Omega-B zonder aanpassingen zo over te hangen in een Astra-F. Zijn de motorsteunen gelijk?Of moet je deze aanpassen. groet, remco
X xr1 Post best veel 22 nov 2011 #2 Dat Moët je aanpassen net als de carterpan,als je vanavond komt hebben we het er nog wel over ,heb evt nog wel een motor uit een omega Gr berry
Dat Moët je aanpassen net als de carterpan,als je vanavond komt hebben we het er nog wel over ,heb evt nog wel een motor uit een omega Gr berry
X xr1 Post best veel 22 nov 2011 #3 Dat Moët je aanpassen net als de carterpan,als je vanavond komt hebben we het er nog wel over ,heb evt nog wel een motor uit een omega Gr berry
Dat Moët je aanpassen net als de carterpan,als je vanavond komt hebben we het er nog wel over ,heb evt nog wel een motor uit een omega Gr berry
wim-v6 Forumbewoner 22 nov 2011 #4 Je hebt grote kans dat ook de oliepomp overgezet moet worden, zijn 3 typen in. Willem
wim-v6 Forumbewoner 22 nov 2011 #5 Je hebt grote kans dat ook de oliepomp overgezet moet worden, zijn 3 typen in. Willem