M melliw Lid 16 feb 2010 #1 Dag , welk werkplaatshandboek moet ik aanschaffen voor mijn opel vectra b caravan x 1.8 xe diamond BvD Wil
Dag , welk werkplaatshandboek moet ik aanschaffen voor mijn opel vectra b caravan x 1.8 xe diamond BvD Wil
M MantasticB1 Komt hier geregeld 16 feb 2010 #2 origineel gepost door melliw Dag , welk werkplaatshandboek moet ik aanschaffen voor mijn opel vectra b caravan x 1.8 xe diamond BvD Wil ligt aan je bouwjaar! is het een B1 of een B2?
origineel gepost door melliw Dag , welk werkplaatshandboek moet ik aanschaffen voor mijn opel vectra b caravan x 1.8 xe diamond BvD Wil ligt aan je bouwjaar! is het een B1 of een B2?
M melliw Lid 16 feb 2010 #3 stom vergeten Het bouwjaar is 1998 en het kenteken is afgegeven in jan 1999. B1 of B2 kan ik niet vinden. Gr
stom vergeten Het bouwjaar is 1998 en het kenteken is afgegeven in jan 1999. B1 of B2 kan ik niet vinden. Gr
M melliw Lid 16 feb 2010 #5 origineel gepost door MantasticB1 origineel gepost door melliw Dag , welk werkplaatshandboek moet ik aanschaffen voor mijn opel vectra b caravan x 1.8 xe diamond BvD Wil ligt aan je bouwjaar! is het een B1 of een B2? B1
origineel gepost door MantasticB1 origineel gepost door melliw Dag , welk werkplaatshandboek moet ik aanschaffen voor mijn opel vectra b caravan x 1.8 xe diamond BvD Wil ligt aan je bouwjaar! is het een B1 of een B2? B1
S sw_reijnders Forumbewoner 16 feb 2010 #6 als je in het How-To gedeelte kijkt, heb ik daar van zowel de B1 als de B2 de engelse Haynes manuals gezet in PDF.
als je in het How-To gedeelte kijkt, heb ik daar van zowel de B1 als de B2 de engelse Haynes manuals gezet in PDF.
S sw_reijnders Forumbewoner 16 feb 2010 #9 origineel gepost door Jerremy Ctrl+P that's what I thought al heb ik ook gewoon de boeken Haynes B2 en So Wird's Gemacht vectra-b
origineel gepost door Jerremy Ctrl+P that's what I thought al heb ik ook gewoon de boeken Haynes B2 en So Wird's Gemacht vectra-b
M melliw Lid 17 feb 2010 #10 Het vraagbaakboek is dat wat ? Hij is wel in het nederlands. Ieman misschien een isbnnummer? Gr
S sw_reijnders Forumbewoner 17 feb 2010 #11 geen idee . . . heb ze nooit gelezen. denk dat het hetzelfde is als haynes en so wirds gemacht. ze worden vaak ook 2de hands aangeboden op Marktplaats enzo. Die andere 2 boeken heb ik gewoon van ebay voor een 20 ps ofzo.
geen idee . . . heb ze nooit gelezen. denk dat het hetzelfde is als haynes en so wirds gemacht. ze worden vaak ook 2de hands aangeboden op Marktplaats enzo. Die andere 2 boeken heb ik gewoon van ebay voor een 20 ps ofzo.
J Jack-omegax3.0xe Loopt hier de deur plat 18 feb 2010 #12 vraagbaak boeken zijn zeer goed met tekeningen en tekst en uitleg. Gr Jack
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 5 mrt 2010 #13 hebben jullie een voorkeur als jullie zouden moeten kiezen tussen: 1, 'Jetzt helfe ich mir selbst' 2, 'So wird's gemacht' 3, Haynes Manuals De taal maakt mij niet uit, maar het gaat vooral om duidelijkheid etc. Ik hoor graag van jullie, mvgr, Evert.
hebben jullie een voorkeur als jullie zouden moeten kiezen tussen: 1, 'Jetzt helfe ich mir selbst' 2, 'So wird's gemacht' 3, Haynes Manuals De taal maakt mij niet uit, maar het gaat vooral om duidelijkheid etc. Ik hoor graag van jullie, mvgr, Evert.
S sw_reijnders Forumbewoner 6 mrt 2010 #14 ik heb de so wird's gemacht en haynes. zijn even goed wat dat betreft. al heb je van haynes bv wel B1 en B2 met als verschil de motoren die geleverd zijn in beide B's. In het HOW-TO topic heb ik beide Haynes in PDF formaat gezet. Dan kun je eens zien wat het inhoudt.
ik heb de so wird's gemacht en haynes. zijn even goed wat dat betreft. al heb je van haynes bv wel B1 en B2 met als verschil de motoren die geleverd zijn in beide B's. In het HOW-TO topic heb ik beide Haynes in PDF formaat gezet. Dan kun je eens zien wat het inhoudt.
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 6 mrt 2010 #15 Ok, bedankt. Ik dacht namelijk dat er een verschil was in de ervaring en en voorkennis die je moet hebben mbt sleutelen aan de auto. Zelf heb ik van mijn vorige auto de So wird's gemacht van audi 80, zeer duidelijk. Maar misschien zijn er nog handigere boeken. Groeten, Evert.
Ok, bedankt. Ik dacht namelijk dat er een verschil was in de ervaring en en voorkennis die je moet hebben mbt sleutelen aan de auto. Zelf heb ik van mijn vorige auto de So wird's gemacht van audi 80, zeer duidelijk. Maar misschien zijn er nog handigere boeken. Groeten, Evert.