Welke velgen zijn dit?

emiel5

Post weinig
Ze zaten d'r onder toen ik de kadett kocht maar heb geen idee wat voor een merk het is..

IMG00296_20121029_1359.jpg

Iemand enig idee? Bedankt.

ik denk dat dit brock B2 velgen zijn.

ik heb net even een afbeelding opgezocht:

100_1607.jpg

als ze dit tenminste zijn

Nee dat zijn ze niet,de Brocks hebben geen 'plaatje ' over de bouten en die op Kadett D hebben dat wel (nodig, niet op de foto) en van de Brocks zijn de spaken wat afgeronder.

Dat zijn ze idd niet. Zal morgen even een duidelijke foto er op zetten, en die codes (?) even opzoeken.

Dat logo is een bekend japans keurmerk voor lichtmetalen velgen. Ik heb geen idee wat voor merk velgen het zijn verders.

"JWL" (Japan Light Wheel Alloy) is a compilation of standards defined by the Japanese Government to ensure the vehicle's safety for aluminum road wheels. Every wheel put to market must be tested to meet JWL standards before a wheel can be put out to market in Japan.

These standards are generally accepted worldwide as acceptable for most road conditions. That is why you will see these marks on European and other Asian country wheels.

Edit: Bron: http://www.cartype.com/pages/2101/jwl_stamp_on_alloy_wheels" onclick="window.open(this.href);return false;

heeft meer boutjes...zie bij een spaak: jouw velgen zitten er 3, porsche plaatje 4 over de lengte van het spaak vlak

Ik denk dat het max velgen zijn op marktplaats staat een set in oudeschip (groningen ) op mis dat hij er dan meet details over kan geven mvg

Terug
Naar boven