H Henk042 Komt hier geregeld 11 sep 2010 #21 Vind het een heel subtiel spoilertje, precies wat ik graag wil. Bovendien was de prijs zéér gunstig.
S sjouke Hoort bij de inboedel 11 sep 2010 #22 dus je hebt nu geen remlicht? die zijn los ook verkrijgbaar bij Irmscher en anders wel op Ebay te vinden
dus je hebt nu geen remlicht? die zijn los ook verkrijgbaar bij Irmscher en anders wel op Ebay te vinden
T teungts Loopt hier de deur plat 11 sep 2010 #23 denk dat je een mailtje naar irmscher stuurt dat ze je wel kunnen helpen
H Henk042 Komt hier geregeld 11 sep 2010 #24 Heb gisteren al een mailtje naar irmscher gestuurd, Heb nog geen reactie gekregen. Als het mij te lang duurt, bel ik er wel naar toe.
Heb gisteren al een mailtje naar irmscher gestuurd, Heb nog geen reactie gekregen. Als het mij te lang duurt, bel ik er wel naar toe.
T teungts Loopt hier de deur plat 20 sep 2010 #26 sorry vond deze ook nog http://link.marktplaats.nl/379054979
H Henk042 Komt hier geregeld 22 sep 2010 #27 Heb mijn remlicht binnen, komt van irmscher. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Nu nog het juiste kleurtje erop, dan kan de spoiler geplaatst worden.
Heb mijn remlicht binnen, komt van irmscher. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Nu nog het juiste kleurtje erop, dan kan de spoiler geplaatst worden.
H Henk042 Komt hier geregeld 22 sep 2010 #28 Nu eigenlijk nog zo'n opel embleem, want het ding op mijn achterklep is redelijk lelijk aan het worden. Iemand een idee waar die op te scharrelen? Op ebay vind ik ze niet, maar dat kan van verkeerd zoeken komen. Passen die nieuwe embleempjes met het woordje OPEL erin ook?
Nu eigenlijk nog zo'n opel embleem, want het ding op mijn achterklep is redelijk lelijk aan het worden. Iemand een idee waar die op te scharrelen? Op ebay vind ik ze niet, maar dat kan van verkeerd zoeken komen. Passen die nieuwe embleempjes met het woordje OPEL erin ook?
T teungts Loopt hier de deur plat 23 sep 2010 #29 even opmeten denk dat er vast wel 1 embleme is te vinden