D dinse Lid 4 feb 2011 #1 Hoi, Hier even een vraag welke intercooler andere gebruiken met een c20let in een E kadett. Wil hem recht achter het gat van de bumper plaatsen maar wat zijn hier de meningen van welke het beste past? mvg Michel
Hoi, Hier even een vraag welke intercooler andere gebruiken met een c20let in een E kadett. Wil hem recht achter het gat van de bumper plaatsen maar wat zijn hier de meningen van welke het beste past? mvg Michel
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 4 feb 2011 #2 z,n universeel china ding? zie het topic van E+Bkadett (verbouwings topic)
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 4 feb 2011 #3 z,n universeel china ding? zie het topic van E+Bkadett (verbouwings topic)
D DEEF Komt hier geregeld 4 feb 2011 #4 dr staan een hoop intercoolers op E-bay (DE of UK)...voor alle modellen. even opmeten, suc6
D DEEF Komt hier geregeld 4 feb 2011 #5 dr staan een hoop intercoolers op E-bay (DE of UK)...voor alle modellen. even opmeten, suc6
E EBkadett Post best veel 5 feb 2011 #6 ik heb een universele die bijna even groot is als het orginele gat in de bumper. heb hem van marktplaats.
ik heb een universele die bijna even groot is als het orginele gat in de bumper. heb hem van marktplaats.
E EBkadett Post best veel 5 feb 2011 #7 ik heb een universele die bijna even groot is als het orginele gat in de bumper. heb hem van marktplaats.
ik heb een universele die bijna even groot is als het orginele gat in de bumper. heb hem van marktplaats.
N nvt_opel Komt weleens kijken 6 feb 2011 #8 ander even kijken op de site van hgmotorsport.de hebben ze ook universele ic
N nvt_opel Komt weleens kijken 6 feb 2011 #9 ander even kijken op de site van hgmotorsport.de hebben ze ook universele ic
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 7 feb 2011 #12 TXAutosport.co.uk Daar heb ik die voor mijn Corsa B vandaan, kosten niet de wereld. Was iets van 80 pond kwijt aan de IC en dacht 70 aan de buizen set. Ow ja en 25 pond verzenden
TXAutosport.co.uk Daar heb ik die voor mijn Corsa B vandaan, kosten niet de wereld. Was iets van 80 pond kwijt aan de IC en dacht 70 aan de buizen set. Ow ja en 25 pond verzenden
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 7 feb 2011 #13 TXAutosport.co.uk Daar heb ik die voor mijn Corsa B vandaan, kosten niet de wereld. Was iets van 80 pond kwijt aan de IC en dacht 70 aan de buizen set. Ow ja en 25 pond verzenden
TXAutosport.co.uk Daar heb ik die voor mijn Corsa B vandaan, kosten niet de wereld. Was iets van 80 pond kwijt aan de IC en dacht 70 aan de buizen set. Ow ja en 25 pond verzenden
H Hendri Komt hier geregeld 26 mrt 2011 #14 Is een intercooler speciaal nodig of kan hij ook weg worden gelaten?
H Hendri Komt hier geregeld 26 mrt 2011 #15 Is een intercooler speciaal nodig of kan hij ook weg worden gelaten?
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 30 mrt 2011 #16 Als je vermogen wilt verliezen, dan moet je hem weglaten. Je kan hem ook vervangen door een Charge Cooler (water gekoelde IC).
Als je vermogen wilt verliezen, dan moet je hem weglaten. Je kan hem ook vervangen door een Charge Cooler (water gekoelde IC).
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 30 mrt 2011 #17 Als je vermogen wilt verliezen, dan moet je hem weglaten. Je kan hem ook vervangen door een Charge Cooler (water gekoelde IC).
Als je vermogen wilt verliezen, dan moet je hem weglaten. Je kan hem ook vervangen door een Charge Cooler (water gekoelde IC).