weber spruitstukken iemand??

nick1987

Post weinig
ik heb een setje webers gekocht, maar nu zoek ik er nog de spruitstukjes bij. iemand hier die wat heeft liggen???

ja van die horizontale 40 mm. op een 2.0 kop.

dan wil ik gelijk ff vragen wat het verschil is tussen 2.0 en 2.4 spruitstukken

wat kost het setje dat je heb liggen?

ja van die horizontale 40 mm. op een 2.0 kop.

dan wil ik gelijk ff vragen wat het verschil is tussen 2.0 en 2.4 spruitstukken

wat kost het setje dat je heb liggen?

stuur maar even een pbtje met een voorstel

bij een 2.2/2.4 kop zitten de kanalen hoger, het boutgatenpatroon is verder wel hetzelfde en daarom moeten deze een extra flens hebben omdat ze anders beginnen te kantelen en valse lucht aanzuigen als je die van een 2.0 gaat gebruiken daarvoor.

stuur maar even een pbtje met een voorstel

bij een 2.2/2.4 kop zitten de kanalen hoger, het boutgatenpatroon is verder wel hetzelfde en daarom moeten deze een extra flens hebben omdat ze anders beginnen te kantelen en valse lucht aanzuigen als je die van een 2.0 gaat gebruiken daarvoor.

leuk voor je. :thumb

ik was weer te goedkoop met m'n gedachten, zal m'n vraagprijs aanpassen :thumb bedankt voor de indicatie.

leuk voor je. :thumb

ik was weer te goedkoop met m'n gedachten, zal m'n vraagprijs aanpassen :thumb bedankt voor de indicatie.

o haha, dus je wou er nog minder voor? had ik dat geweten.

heb je een speciaal thermostaat huisje nodig voor die webers???

o haha, dus je wou er nog minder voor? had ik dat geweten.

heb je een speciaal thermostaat huisje nodig voor die webers???

Bij de irmscher types sowiso of je moet hem gaan verbouwen, bij de langere is er een type origineel die met een kleine aanpassing te gebruiken is.

bij de 2.2/2.4 wordt ook wel eens het origineel aangepast, maar beter ivm watercirculatie is eentje die ervoor gemaakt is.

Bij de irmscher types sowiso of je moet hem gaan verbouwen, bij de langere is er een type origineel die met een kleine aanpassing te gebruiken is.

bij de 2.2/2.4 wordt ook wel eens het origineel aangepast, maar beter ivm watercirculatie is eentje die ervoor gemaakt is.

Om het nog even toe te lichten, sowiso kan een E-thermostaathuis niet, maar ook kan niet altijd het huis van een S/N, soms wel en dan past het in 1x, soms moet je de boel licht aanpassen en soms past het helemaal niet.

Dus het hangt er van af wat voor spruitstukken je hebt.

Daarbij is het niet onmogelijk een S/N thermostaathuis op een 2.2/2.4 kop te bouwen, ik zou alleen dat niet iedereen aanraden, niet iedereen is even handig.

Om het nog even toe te lichten, sowiso kan een E-thermostaathuis niet, maar ook kan niet altijd het huis van een S/N, soms wel en dan past het in 1x, soms moet je de boel licht aanpassen en soms past het helemaal niet.

Dus het hangt er van af wat voor spruitstukken je hebt.

Daarbij is het niet onmogelijk een S/N thermostaathuis op een 2.2/2.4 kop te bouwen, ik zou alleen dat niet iedereen aanraden, niet iedereen is even handig.

Er zijn inderdaad verschillende thermostaat huizen, heb er 3 liggen en ze zijn alle 3 anders en komen allen van een S motor af.

Maar Henk, heb je die spruitstukken nog liggen?

Ik zoek namelijk ook een setje voor een 2.0s :angel

Terug
Naar boven