Wat voor (Manta) stuur is dit?

Rico2.0

Post weinig
Mij is verteld dat het stuur wat ik nog heb liggen een Manta stuur is.

Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad zo is en in welke uitvoering hij dan geleverd is.

Hierbij de foto's van het stuur (+ naaf)

img1025pn.jpg

img1029tx.jpg

Bij voorbaat dank, Ricardo

Ben ook geen Mantakenner, maar volgens mij is dit gewoon een aftermarket sportstuurtje van Momo en dus niet speciaal voor de Manta. Anders zou het stuurtje wel direct op de naaf van de Manta passen.

Vind het verder wel een mooi stuurtje ;)

Dus wel 'n opel stuurtje, niet een universele.

Tja, vind dat er maar weinig reacties op komen maar op google ook niks...

Ik zou mijn Opel brochures erop na moeten slaan, maar als ik het stuur op de foto zie, schat ik deze in onder het hoofdstuk 'optioneel' met als Opel bouwjaren rond 1988. Leverbaar dus op meerdere typen en op dat moment dus ook nog de Manta.

IMG_1376.jpg

dit is het stuurtje in één van m'n Manta's. Origineel van Irmscher, de kleuren komen wel overeen.

Misschien is jou stuur een ander modelletje van Irmscher?

Heb er hier één nieuw in de doos liggen, op de doos staat Opel, achter op het

stuur staat MOMO en er staat verder geen Irmscher op..

IMG_3819.jpg

IMG_3818.jpg

IMG_3817.jpg

Ik heb eens gekeken in zo'n oude Irmscher catalogus en't staat er idd niet in. De vorige eigenaar van

m'n witte Manta heeft me dus iets wijsgemaakt. Maar 't blijft een knap stuurtje, zal dus een optie geweest

zijn van de Opel-shop.

Idd leuk stuurtje maar wat me opvalt is dat de kleurvolgorde van beide stuurtjes anders is, fabrieksfoutje ofzo :wtf :jerry :kewlpics of heeft H-400 zijn stuurtje los gehad en verkeerd om er weer opgeplakt :hmmz

scherp hoor ben :D

maar daar blijft het een leuk stuurtje om. de laatst geposte lijkt mij wel wat.

staat vast leuker in een rijdende B als in een stilstaand nog in opbouw zijnd exemplaar :P

@Ghanz wrote:scherp hoor ben :D

maar daar blijft het een leuk stuurtje om. de laatst geposte lijkt mij wel wat.

staat vast leuker in een rijdende B als in een stilstaand nog in opbouw zijnd exemplaar :P

Ben je daar wel zo zeker Hans van om het laatst geposte stuur in je Manta te doen :shock: :jerry

ten tijde van de posting wel ja :P

maar ook het huidige stuurtje heb ik wel intresse in hoor,

ruil m wel met een heus opel exemplaar van hier

king:

Terug
Naar boven