B b07 Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #1 op Internet kom ik de opel astra h opc en, de gtc tegen weet iemand wat nou het verschil is tussen deze 2 modellen?
op Internet kom ik de opel astra h opc en, de gtc tegen weet iemand wat nou het verschil is tussen deze 2 modellen?
B b07 Loopt hier de deur plat 7 aug 2009 #2 oke het verschil zit dus in het vermogen als ik het goed begrijp . heeft de opc snellere nokken er in zitten ofzo ? in alle 2 de modellen zit toch het zelfde type motorblok?
oke het verschil zit dus in het vermogen als ik het goed begrijp . heeft de opc snellere nokken er in zitten ofzo ? in alle 2 de modellen zit toch het zelfde type motorblok?
M misaborg Post best veel 7 aug 2009 #4 Naast de motor uiteraard ook onderstel, remmen, uiterlijke aanpassingen etc etc :thumbup
R robbyrood Komt hier geregeld 7 aug 2009 #5 Inderdaad , 322mm remmen achter ook geventileerd en leuke versnellings bak enz,GTC-OPC Mooi te chipsen tot 265 pk...!!
Inderdaad , 322mm remmen achter ook geventileerd en leuke versnellings bak enz,GTC-OPC Mooi te chipsen tot 265 pk...!!