T tcat Komt hier geregeld 18 sep 2009 #21 Daarom juist. En daar de oudere 16v's (naar mijn inzien) toch wel wat sterker zijn dan de Ecotechjes..
Daarom juist. En daar de oudere 16v's (naar mijn inzien) toch wel wat sterker zijn dan de Ecotechjes..
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 29 sep 2009 #22 mja zou ook niet aan ombouw beginnen mocht je er wel aan willen beginnen deze week staat er nog b station 2.5 te koop geen apk dus mooi voor onderdelen apk afkeur was uitlaat spruitstuk pakking en mijn maat wil er geen geld meer insteken denk dat ie voor 350 wel weg gaat dus ton mocht je wat willen heb je alle delen en test rit kun je maken
mja zou ook niet aan ombouw beginnen mocht je er wel aan willen beginnen deze week staat er nog b station 2.5 te koop geen apk dus mooi voor onderdelen apk afkeur was uitlaat spruitstuk pakking en mijn maat wil er geen geld meer insteken denk dat ie voor 350 wel weg gaat dus ton mocht je wat willen heb je alle delen en test rit kun je maken
T TonSR Loopt hier de deur plat 29 sep 2009 #23 edje,ben er maar van af gezien,anders had ik dat blokje uit mijn a ook wel over kunnen hangen,maar nu ik wat meer met de 2l8klepper heb gereden loopt het eigenlijk toch wel fijn en zeker stuk zuniger. vgr tonsr.
edje,ben er maar van af gezien,anders had ik dat blokje uit mijn a ook wel over kunnen hangen,maar nu ik wat meer met de 2l8klepper heb gereden loopt het eigenlijk toch wel fijn en zeker stuk zuniger. vgr tonsr.