H hanzzz Post best veel 28 feb 2010 #2 Alle Manta's zijn ooit plots verkocht Als je bedoeld of deze Manta laatst te koop stond op MP bij een andere eigenaar dan is het antwoord: ja
Alle Manta's zijn ooit plots verkocht Als je bedoeld of deze Manta laatst te koop stond op MP bij een andere eigenaar dan is het antwoord: ja
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 28 feb 2010 #4 dacht dat eddy deze gekocht had? of heb ik dan weer de verkeerde voor me :hmmz
S stefansmilde Post best veel 28 feb 2010 #8 origineel gepost door Emiel-Manta dacht dat eddy deze gekocht had? dat dacht eddy zelf ook
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 28 feb 2010 #9 ik heb 't topic doorgelezen.. schuld is niet aan de koper.. maar aan de verkoper. jammer dat er zulke badmutsen rond lopen.
ik heb 't topic doorgelezen.. schuld is niet aan de koper.. maar aan de verkoper. jammer dat er zulke badmutsen rond lopen.
H Hendri Komt hier geregeld 28 feb 2010 #10 Ja zo ist, mensen die hun woord breken moeten ze een bal afdraaien
A a-manta-turbo Post best veel 28 feb 2010 #11 ja hij zal nu wel een paar euro meer gebeurt hebben maar de vraag is of je daar je naam voor te grabbel wilt gooien
ja hij zal nu wel een paar euro meer gebeurt hebben maar de vraag is of je daar je naam voor te grabbel wilt gooien
K kabouter Post best veel 28 feb 2010 #12 zo hoort het ook te zijn. Maar van deze manta zullen we nog meer horen gr kabouter
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 1 mrt 2010 #13 ik denk niet dat je hier nog meer van hoort. de helft is maar te koop, de andere helft, zoals het blok wordt denk ik gebruikt voor een andere manta,
ik denk niet dat je hier nog meer van hoort. de helft is maar te koop, de andere helft, zoals het blok wordt denk ik gebruikt voor een andere manta,
A Ascona20E Post best veel 1 mrt 2010 #14 origineel gepost door Christian-tsx ik denk niet dat je hier nog meer van hoort. de helft is maar te koop, de andere helft, zoals het blok wordt denk ik gebruikt voor een andere manta, ik ben vanavond bij de nieuwe eigenaar van de manta geweest. maar hij is best leuk wat van plan met de auto. effe voor de duidelijkheid ik heb de manta niet gekocht alleen het dashbord er uit gehaald.
origineel gepost door Christian-tsx ik denk niet dat je hier nog meer van hoort. de helft is maar te koop, de andere helft, zoals het blok wordt denk ik gebruikt voor een andere manta, ik ben vanavond bij de nieuwe eigenaar van de manta geweest. maar hij is best leuk wat van plan met de auto. effe voor de duidelijkheid ik heb de manta niet gekocht alleen het dashbord er uit gehaald.