Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gaat je Bovag garantie in op het moment dat je het koopcontract hebt getekend of pas op het moment dat je de auto op naam zet ? Volgens mij is het laatste het geval .. of niet ?
ja maar waarom is er dan een forum? stel de vragen gewoon hier en misschien weten de mensen wel het juiste antwoord.
Bovag bellen most je een "vermogen" staat vaak lang in de wacht.
Dus vandaar dat ik ze een mail had gestuurd, ivm afwijkende antwoorden, en nu heb ik het schriftelijk.
Nogal nare ervaring met de dealer waar ik de wagen heb gekocht .. weinig klantvriendelijkheid en bij problemen proberen ze af te schuiven en komen afspraak niet na ( verkoper had bedrijf verlaten en ze wisten opeens van niets meer ... gelukkig had ik van allle communicatie de mails nog )
Nu loopt de Bovag garantie af en wil ik een einde garantie keuring laten uitvoeren zodat eventuele defecten die onder de Bovag vallen nog door de dealer gemaakt kunnen worden ... op hun kosten.
maar de dealer kon de wagen pas 2 weken later leveren dan aangegeven op de koopovereenkomst en de wagen is de dag van overschrijven pas APK gekeurd ( moesten nog een paar punten gemaakt worden anders was deze afgekeurd )