Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nou hij loopt goed en trekt beter hahaah alleen af en toe stationair iets minder.maar waar staat het ergens op de motor dat het een let motor is.of wat is een herkeningspunt.
niet dat het een 16v is met een opgebouwde turbo of kan dat niet[zeg ik iets doms]ben mer van aangezogen ipv geblazen.
en wat is een gemiddeld blok kompleet waard??ik vind de auto op zich niet te duur maarja je koopt alleen en blok zeg maar.de rest gooi je naderhand toch weg.is ook geen plaatje
turbo motor is ook al uit een andere auto.dusja km weet je ook nie
nee is niet de paarse maar gewoon een e kadett met let maar heeft groote achterschade totalos.
maar die c kadett met let motor heb ikook gezien vind hem niet zo weet ook niet wat ik van die moet denken.maar een vriend van me wil er wel naar gaan kijken zei hij misschein dat ik dan meega.ken je hem dan???kan ik hem wat info doorspelen:angel
nou nog een keer weze kijken naar de kadett coupe met let.
en met nog wat heen en weer en op en neer toch met de prijs nog overeen kunnen komen en hem toch gekocht.want ze staan r ook niet echt met bosjes.
motor gaat wel uit deze kadett en komt in een andere.deze bouw ik wel weer opdus komt weer op de weg maar zonder let motor.wat er in komt weet ik nog niet:hmmz even kijken wat ik nog heb liggen
maar kan een 1,2 worden dus ook de assen er onderuit of gewoon een 2,0.of wat meer
ik had mijn zinnen toch op een let gezet.wilde eerst zelf een motor met turbo bouwen.maarja al met al is dit dan toch goedkoper.
complete motor is enkel goedkoper als je hem standaar wilt houden
of als je der inderdaad vrij goedkoop tegenaanloopt
wil je alles aan passen kun je net zo goed(koop)(duur)
een xe nemen en die opnieuw opbouwen
die met achterschade
heb je daar n prijs en meer gegevens van??
nou ik wil er wel een beetje meer uithalen als de standaart pk s maar ik hoef echt geen 300 of 400 pk te hebben
als je 250 pk er uit kunt halen vind ik het wel goed.
en als ik daar aan gewend ben gaan we wel verder
ahahahah
die ander met de let er in zou die dag ook nog iemand voor komen en zover ik weet is die ook weg.maar zal maandag die maat van me wel eens vragen die kende die gast .