voorschermen Kadett D

met bouten vast, 3 bij de keienvanger, 1 in de deursponning 1 in de dorpel en de rest stuk of 5/6 ? in de rand van de motorkap.. Dat waren ze volgens mij

met bouten vast, 3 bij de keienvanger, 1 in de deursponning 1 in de dorpel en de rest stuk of 5/6 ? in de rand van de motorkap.. Dat waren ze volgens mij

origineel gepost door mkopel

origineel gepost door GlennGSI

Zou de 2 die van binnenuit in de A-stijl zitten ook maar even loshalen. Anders wil het scherm er niet zo best vanaf.

heel goed ! :') kats vergeten !

origineel gepost door mkopel

origineel gepost door GlennGSI

Zou de 2 die van binnenuit in de A-stijl zitten ook maar even loshalen. Anders wil het scherm er niet zo best vanaf.

heel goed ! :') kats vergeten !

origineel gepost door D_Kadett

Volgens mij waren ze bij opel bang dat het scherm eraf zou vallen :)

Ze hielden er vast rekening mee dat als ze een jaartje of 20 werden dat er dan C20XE's LET's en V6en werden ingebouwd :thumbup

origineel gepost door D_Kadett

Volgens mij waren ze bij opel bang dat het scherm eraf zou vallen :)

Ze hielden er vast rekening mee dat als ze een jaartje of 20 werden dat er dan C20XE's LET's en V6en werden ingebouwd :thumbup

Terug
Naar boven