H herian10 Lid 16 apr 2011 #1 wie wat het kost een voorruit van een corsa b te vervangen +ruit of is het makkelijk zelf te doen
E Ezaag Komt weleens kijken 18 apr 2011 #2 gewoon carglass bellen volgens mij? kost alleen eigen risico...
E Ezaag Komt weleens kijken 18 apr 2011 #3 gewoon carglass bellen volgens mij? kost alleen eigen risico...
N nexus6 Post best veel 18 apr 2011 #6 corsa c bij mij was 160 euro met erin zetten voor een standaard raam zonder zone band .
N nexus6 Post best veel 18 apr 2011 #7 corsa c bij mij was 160 euro met erin zetten voor een standaard raam zonder zone band .
F Fearless Forumbewoner 18 apr 2011 #8 Als leek niet aan beginnen. Zit er in geplakt. Oude kit moet er af, primer er op en de ruit kitten. Nieuw rubber erbij halen. Je betaald je verzekering de eigen risico. Ik heb het zelf gedaan heeft me weer wat euro's bespaard want de ruit zelf kost niks.
Als leek niet aan beginnen. Zit er in geplakt. Oude kit moet er af, primer er op en de ruit kitten. Nieuw rubber erbij halen. Je betaald je verzekering de eigen risico. Ik heb het zelf gedaan heeft me weer wat euro's bespaard want de ruit zelf kost niks.
F Fearless Forumbewoner 18 apr 2011 #9 Als leek niet aan beginnen. Zit er in geplakt. Oude kit moet er af, primer er op en de ruit kitten. Nieuw rubber erbij halen. Je betaald je verzekering de eigen risico. Ik heb het zelf gedaan heeft me weer wat euro's bespaard want de ruit zelf kost niks.
Als leek niet aan beginnen. Zit er in geplakt. Oude kit moet er af, primer er op en de ruit kitten. Nieuw rubber erbij halen. Je betaald je verzekering de eigen risico. Ik heb het zelf gedaan heeft me weer wat euro's bespaard want de ruit zelf kost niks.
N nexus6 Post best veel 18 apr 2011 #10 nee beter laten doen idd zeker als je er voor verzekerd bent,tenzij je het zelf kan zoals Fearless .
N nexus6 Post best veel 18 apr 2011 #11 nee beter laten doen idd zeker als je er voor verzekerd bent,tenzij je het zelf kan zoals Fearless .