E etnoz Lid 10 jul 2011 #1 Ben opzoek naar een 2ehands bumper voor mijn Signum. Nu vroeg ik me af of de bumper van een vectra C ook past? Die van de GTS past sowieso, toch?
Ben opzoek naar een 2ehands bumper voor mijn Signum. Nu vroeg ik me af of de bumper van een vectra C ook past? Die van de GTS past sowieso, toch?
G GTS Power Hoort bij de inboedel 10 jul 2011 #6 @etnoz wrote:Zeker weten? Verschil is dan alleen de inkeeping aan de zijkant? ja dat past! voor de verdere verschillen kun je beter 2 foto's van google pakken :thumbup
@etnoz wrote:Zeker weten? Verschil is dan alleen de inkeeping aan de zijkant? ja dat past! voor de verdere verschillen kun je beter 2 foto's van google pakken :thumbup
G GTS Power Hoort bij de inboedel 10 jul 2011 #7 @etnoz wrote:Zeker weten? Verschil is dan alleen de inkeeping aan de zijkant? ja dat past! voor de verdere verschillen kun je beter 2 foto's van google pakken :thumbup
@etnoz wrote:Zeker weten? Verschil is dan alleen de inkeeping aan de zijkant? ja dat past! voor de verdere verschillen kun je beter 2 foto's van google pakken :thumbup
E etnoz Lid 21 jul 2011 #8 Bumper toch maar laten repareren en spuiten. Ook maar meteen m'n achterbumper, voor- en achterlip en sideskirts laten doen..
Bumper toch maar laten repareren en spuiten. Ook maar meteen m'n achterbumper, voor- en achterlip en sideskirts laten doen..
E etnoz Lid 21 jul 2011 #9 Bumper toch maar laten repareren en spuiten. Ook maar meteen m'n achterbumper, voor- en achterlip en sideskirts laten doen..
Bumper toch maar laten repareren en spuiten. Ook maar meteen m'n achterbumper, voor- en achterlip en sideskirts laten doen..
G GTS Power Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #10 @etnoz wrote:Bumper toch maar laten repareren en spuiten. Ook maar meteen m'n achterbumper, voor- en achterlip en sideskirts laten doen.. Goed bezig! Wel :kewlpics posten natuurlijk :thumb
@etnoz wrote:Bumper toch maar laten repareren en spuiten. Ook maar meteen m'n achterbumper, voor- en achterlip en sideskirts laten doen.. Goed bezig! Wel :kewlpics posten natuurlijk :thumb
G GTS Power Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #11 @etnoz wrote:Bumper toch maar laten repareren en spuiten. Ook maar meteen m'n achterbumper, voor- en achterlip en sideskirts laten doen.. Goed bezig! Wel :kewlpics posten natuurlijk :thumb
@etnoz wrote:Bumper toch maar laten repareren en spuiten. Ook maar meteen m'n achterbumper, voor- en achterlip en sideskirts laten doen.. Goed bezig! Wel :kewlpics posten natuurlijk :thumb