B Baas J. Hoort bij de inboedel 9 feb 2010 #1 Mn OPC / Turbo remmen gaan de verkoop in! Zie te koop gedeelte!
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 9 feb 2010 #2 Ben je bang dat je ze anders niet kwijt raakt ofzo dat je ze ook hier in het astra deel gaat promoten:hmmz
Ben je bang dat je ze anders niet kwijt raakt ofzo dat je ze ook hier in het astra deel gaat promoten:hmmz
B Baas J. Hoort bij de inboedel 9 feb 2010 #3 Hier kijken hoofdzakelijk Astra rijders me dunkt Te koop gedeelte (weet ik van mezelf) kijkt vrijwel nooit iemand.
Hier kijken hoofdzakelijk Astra rijders me dunkt Te koop gedeelte (weet ik van mezelf) kijkt vrijwel nooit iemand.
A a-manta-turbo Post best veel 9 feb 2010 #4 dan zoeken ze blijkbaar ook niks anders keken ze wel het gaat erom dat het overzichtelijk blijft dus hoort het hier niet :vertag
dan zoeken ze blijkbaar ook niks anders keken ze wel het gaat erom dat het overzichtelijk blijft dus hoort het hier niet :vertag
J Jerremy Hoort bij de inboedel 14 feb 2010 #5 Sterker nog het staat in de forum regels dat het niet is toegestaan.