Versnellingsbak kapot in corsa 1.2 2001

Nu heb ik een vraag. Heeft iemand een kapotte versnellingsbak gehad in een corsa 1.2 uit 2001? En wat deed je er mee
 
Ik denk niet dat iemand ooit een kapotte bak heeft gehad bij zijn Corsa 1.2 16V van 2001, tenzij deze een Aesytronic heeft, die gaan vrijwel altijd kapot..
 
Terug
Naar boven