J jason Komt hier geregeld 14 okt 2009 #1 zo als de naam van het topic al zegt wat zijn de verschillen tussen een xe en let kruk as? of zijn deze het zelfde?:hmmz
zo als de naam van het topic al zegt wat zijn de verschillen tussen een xe en let kruk as? of zijn deze het zelfde?:hmmz
Y youri_corsa_gsi Post best veel 15 okt 2009 #2 heb ze allebei liggen en heb geen verschil kunnen vinden
J jason Komt hier geregeld 15 okt 2009 #3 oke dus een xe krukas kan ook voor een let setup gebruikt worden
T TRPower Komt hier geregeld 15 okt 2009 #4 ik rij met een let eds phase 3... ik kocht een leeg onderblok,en heb gewoon alles van een xe erin gebouwd... op de zuigers na
ik rij met een let eds phase 3... ik kocht een leeg onderblok,en heb gewoon alles van een xe erin gebouwd... op de zuigers na
D david verburg Komt hier geregeld 17 okt 2009 #5 zijn identiek aan elkaar onderblok ook op de olie retour na alleen de zuigers verschillen en de drijfstangen van een let schijnen een extra olie gaatje te hebben maar dat heb ik alleen van horen zeggen dus weet niet zeker heb zelf ook een xe naar let gebouwd
zijn identiek aan elkaar onderblok ook op de olie retour na alleen de zuigers verschillen en de drijfstangen van een let schijnen een extra olie gaatje te hebben maar dat heb ik alleen van horen zeggen dus weet niet zeker heb zelf ook een xe naar let gebouwd
K kipracing Komt weleens kijken 17 okt 2009 #6 de let en xe zijn er beiden met oliel gaatje.ik heb een xe blok liggen die het ook heeft.en ook zijn ze er zonder wel...
de let en xe zijn er beiden met oliel gaatje.ik heb een xe blok liggen die het ook heeft.en ook zijn ze er zonder wel...
A Andre Botter Post best veel 19 okt 2009 #7 Allen de eerdere xe blokken hebben een iets andere krukas. Of hij echt minder sterk is weet ik niet zal niet echt veel uitmaken denk ik. Drijfstangen zijn het zelfde alleen ook weer de eerdere drijfstangen te herkennen aan de rondere randen zijn iets sterker.
Allen de eerdere xe blokken hebben een iets andere krukas. Of hij echt minder sterk is weet ik niet zal niet echt veel uitmaken denk ik. Drijfstangen zijn het zelfde alleen ook weer de eerdere drijfstangen te herkennen aan de rondere randen zijn iets sterker.