Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
3 cm kan prima zonder andere schokdempers. Het is alsof je er met 5 stevige personen in zit, en dan schroef je er ook niet "even" andere dempers onder, toch? Je zit met 3 cm nog ruimschoots binnen het bereik van je gewone dempers.
3 cm kan prima zonder andere schokdempers. Het is alsof je er met 5 stevige personen in zit, en dan schroef je er ook niet "even" andere dempers onder, toch? Je zit met 3 cm nog ruimschoots binnen het bereik van je gewone dempers.
Die gasten moeten dan wel flink wat bier in de pens hebben of in een GTS zitten. Mijn C is verlaagd op 30 mm, dat ligt toch echt wel lager dan als we er met z'n 5 in gingen zitten en dat waren geen dunne schrielkipjes.
Ik heb toen ook gelijk de schokbrekers vervangen, wilde B6 of B8 ( ben ik nu mee bezig)maar dat was toen te veel voor mijn portefuille. Mijn B4 set koste slechts 189 euri op ebay, nieuw wel te verstaan.
gezien de dubieuze reputatie van de standaard schoks onder de C zou ik ze gelijk vervangen. Achter boeit niet zo kwa tijd of kosten, zijn slechts 2 bouten per zijde en je hoeft er niks voor uit te bouwen. Voor moet de veerpoot er toch onder uit voor de nieuwe veren, zou ik gelijk de schok mee nemen.