verkeersbordherkenning

Gisteren de nieuwe Crossland GS opgehaald.

Volgens de folder zou er verkeersbord herkenning op moeten zitten, zowel de dealer als ik kan het niet vinden. Iemand toevallig een tip?

[quote quote=18438996]Moet met het navigeren werken. Welke kaart heb je? Versie 20.0.0 is de nieuwste
smileys-car.gif
[/quote]

Ik heb geen navigatie maar in de folder staat duidelijk dat dit standaard aanwezig is:
71g65bxfnevzk65c0vm07axjwfo5had4.jpg

Blijkbaar een fout in de folders van Opel. Vanwege apple carplay geen navigatie gepakt. Echter zoals boven vermeld staat het wel in de folder net als sfeerverlichting in de portieren bij de GS line (ook niet aanwezig). Navigatie is een optie. Er is me een compensatie aangeboden :applause01:

Ik heb hetzelfde. Crossland met verkeersbordherkenning maar er staan meer streepjes in het verkeersbord dan de max snelheid. Hij laat ongeveer 10 sec de snelheid zien en dan komen er streepjes. Pure oplichting van Opel. Alles wordt afgeschoven naar de dealer alszijnde defect maar in de leenauto (Corsa) exact hetzelfde. Iemand ideeen hoe te handelen? Anders ga ik het via de rechtsbijstand doen. Ze verkopen ets wat je niet krijgt.

Terug
Naar boven