ventilator doet raar

hallo,

ik heb een opel astra F van 1997.

men ventilator doet raar op 1, 2, en 3 doet hij het niet,

op 4 doet hij het perfect, de temp regeling doet het ook perfect

en de standen voor raam en gezicht enz doet het ook perfect

mijn vraag weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik hem

kan repareren

alvast bedankt voor jullie moeite.

antonio

Ik ben bang dat je totaal verkeerd zit, het is niet het Luchtfilter boven het (voor de auto) linker spatscherm.

Waar jij moet zoeken is onder de paravaan onder de ruitenwissers.

Vlak achter het ruitensproeiertankje op de rand zit een rubber, en het kunstof gedeelte kun je verwijderen en daar zit het interieur filter. Vervang deze ook je bent er dan toch bij.

De Kennisen die bij mij komen met dat probleem, hebben vaak een dicht interieur filter en ik wijt daarom dat de weerstanden door branden door te veel weerstand van het vuil wat er in zit, daar heb ik zo maar het idee van.

om dat filter GAAT het helemaal niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

lezen, er staat INTEIREUR filter, niet de motor luchtfilter..

er zitten wel meer filter in een auto, Olie filter, automaatbakfilter etc etc....

Interieur filter reinigt de buitenlucht alvorens ze de auto binnenkomt.

Deze zit inder de paravaanplaat, dat is de plaat onder de ruitenwissers (motorruimte > Schutbord))

Willem

Ik ben bang dat je totaal verkeerd zit, het is niet het Luchtfilter boven het (voor de auto) linker spatscherm.

Waar jij moet zoeken is onder de paravaan onder de ruitenwissers.

Vlak achter het ruitensproeiertankje op de rand zit een rubber, en het kunstof gedeelte kun je verwijderen en daar zit het interieur filter. Vervang deze ook je bent er dan toch bij.

De Kennisen die bij mij komen met dat probleem, hebben vaak een dicht interieur filter en ik wijt daarom dat de weerstanden door branden door te veel weerstand van het vuil wat er in zit, daar heb ik zo maar het idee van.

om dat filter GAAT het helemaal niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

lezen, er staat INTEIREUR filter, niet de motor luchtfilter..

er zitten wel meer filter in een auto, Olie filter, automaatbakfilter etc etc....

Interieur filter reinigt de buitenlucht alvorens ze de auto binnenkomt.

Deze zit inder de paravaanplaat, dat is de plaat onder de ruitenwissers (motorruimte > Schutbord))

Willem

niet direct eigenlijk...

plaat weg halen om het ineterieur filter te vervangen, en je kan erbij.

Willem

niet direct eigenlijk...

plaat weg halen om het ineterieur filter te vervangen, en je kan erbij.

Willem

Terug
Naar boven