A A_vectra Lid 25 jan 2009 #2 nja i know ben ik het met je eens maar vond deze 2 wel mooi. is eens wat anders.
R Rbin Post best veel 17 mrt 2009 #6 Die foto's van die velgen zijn jammer genoeg van een verkeerde hoek genomen, maar het idee is er
R Robbie1974 Komt hier geregeld 17 mrt 2009 #7 Die Htn velgen zijn echt duur.... Wel erg mooi in 14inch... :thumbup Maar onder de Manta lijken ze net 16 of 17 inch. :hmmz
Die Htn velgen zijn echt duur.... Wel erg mooi in 14inch... :thumbup Maar onder de Manta lijken ze net 16 of 17 inch. :hmmz
M mantaandy Lid 17 mrt 2009 #8 origineel gepost door Robbie1974 Die Htn velgen zijn echt duur.... Wel erg mooi in 14inch... :thumbup Maar onder de Manta lijken ze net 16 of 17 inch. :hmmz mischien de banden te hard opgepompt :angel
origineel gepost door Robbie1974 Die Htn velgen zijn echt duur.... Wel erg mooi in 14inch... :thumbup Maar onder de Manta lijken ze net 16 of 17 inch. :hmmz mischien de banden te hard opgepompt :angel
M MV Komt hier geregeld 17 mrt 2009 #9 hehe ja ik heb er geen maten bij zien staan:jerry en als ik ze 13" zou maken dan heb je van die luchtbanden erom heen dus ja, maar je heb een idee hoe het staat daar ging het om
hehe ja ik heb er geen maten bij zien staan:jerry en als ik ze 13" zou maken dan heb je van die luchtbanden erom heen dus ja, maar je heb een idee hoe het staat daar ging het om