vectra meeting gemist???

GTS Power

Woont hier bijna
Ligt het nu aan mij of zijn er dit jaar bar weinig meetings geweest voor vectra's van het o-f?

Eerder was het nog wel eens bij de meern.

@sw_reijnders wrote:prik anders een datum in november ofzo voor de Meern

Oktober is vrij kort dag

december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets

volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN

maak er dan gelijk een groot feest van ;)

Ben je nog niet terug in Oktober ?

@sw_reijnders wrote:prik anders een datum in november ofzo voor de Meern

Oktober is vrij kort dag

december kunnen de meesten niet vanwege de feestdagen en drukte er omheen en in januari heb je een hoop nieuwjaarsmeets

volgens mij was er ook al interesse voor een duo meet vanuit Corsa/Tigra team met VTN

Ben je nog niet terug in Oktober ?

prik anders een datum in november ofzo voor de Meern

Oktober is vrij kort dag

prik anders een datum in november ofzo voor de Meern

Oktober is vrij kort dag

hey we doen gewoon beide hoor :P ... maar :) wou alleen melden dat er in H'veen ook nog wat gedaan wordt dit jaar king:

hey we doen gewoon beide hoor :P ... maar :) wou alleen melden dat er in H'veen ook nog wat gedaan wordt dit jaar king:

Terug
Naar boven