Je hoort niet echt dat hier een v6 in ligt en nu is mijn vraag, zijn er hier mensen op het forum die zijn uitlaat aangepast hebben en zo ja hoe?
Of moet ik bijv gewoon me middendemper weg doen en een rechte pijp er tussen knallen.
Zou graag iets meer sound willen :angel
Of moet ik bijv gewoon me middendemper weg doen en een rechte pijp er tussen knallen.
Zou graag iets meer sound willen :angel