L lampie1 Lid 23 mrt 2009 #1 weet iemand waar ik een carberatuur kan vinden en pakkingen voor de carberatuur
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 23 mrt 2009 #2 hey lampie,kijk eens op ebay duitsland daar worden regelmatig revisiesets aangeboden. Wil je Asci nog steeds nie lekker lopen Groetjes Patrick
hey lampie,kijk eens op ebay duitsland daar worden regelmatig revisiesets aangeboden. Wil je Asci nog steeds nie lekker lopen Groetjes Patrick
S silver-vectra-sport Komt weleens kijken 30 mrt 2009 #3 ik heb nog een komplete varajet 2 carb liggen met spruitstukken en luchtfilterhuis. vraag er 75 euro voor. mocht je interesse hebben u2u me maar ff.
ik heb nog een komplete varajet 2 carb liggen met spruitstukken en luchtfilterhuis. vraag er 75 euro voor. mocht je interesse hebben u2u me maar ff.
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 30 mrt 2009 #4 Zijn die allemaal hetzelfde eigenlijk. Lampie heeft een 13S,heeft die dan dezelfde als een 16SH??
S silver-vectra-sport Komt weleens kijken 1 apr 2009 #5 Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb de varajet ooit eens gekocht om hem op m'n 19S te zetten maar ik heb nu een 2.0 met webers in m'n ascona gehangen dus heb de varajet niet nodig.
Dat durf ik niet te zeggen. Ik heb de varajet ooit eens gekocht om hem op m'n 19S te zetten maar ik heb nu een 2.0 met webers in m'n ascona gehangen dus heb de varajet niet nodig.