S Silver Loopt hier de deur plat 25 mrt 2012 #21 mooie kar zeg :thumb dubbele uitlaten staat super king:
D dennisopelfan Komt weleens kijken 26 mrt 2012 #22 @usbstick wrote:ja mooie auto.. ben langzaam ook aan het kijken voor een signum, ik ga alleen niet voor de 2.2 .. Waarvoor dan, een 1.8?
@usbstick wrote:ja mooie auto.. ben langzaam ook aan het kijken voor een signum, ik ga alleen niet voor de 2.2 .. Waarvoor dan, een 1.8?
D dennisopelfan Komt weleens kijken 26 mrt 2012 #23 @usbstick wrote:ja mooie auto.. ben langzaam ook aan het kijken voor een signum, ik ga alleen niet voor de 2.2 .. Waarvoor dan, een 1.8?
@usbstick wrote:ja mooie auto.. ben langzaam ook aan het kijken voor een signum, ik ga alleen niet voor de 2.2 .. Waarvoor dan, een 1.8?
D dennisopelfan Komt weleens kijken 30 mrt 2012 #24 De signum staat eindelijk voor de deur! Morgen komen de foto's, kan iemand mij even uitleg geven hoe dat moet? Gr Dennis.
De signum staat eindelijk voor de deur! Morgen komen de foto's, kan iemand mij even uitleg geven hoe dat moet? Gr Dennis.
D dennisopelfan Komt weleens kijken 30 mrt 2012 #25 De signum staat eindelijk voor de deur! Morgen komen de foto's, kan iemand mij even uitleg geven hoe dat moet? Gr Dennis.
De signum staat eindelijk voor de deur! Morgen komen de foto's, kan iemand mij even uitleg geven hoe dat moet? Gr Dennis.
V vectra208v Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #26 @dennisopelfan wrote:De signum staat eindelijk voor de deur! Morgen komen de foto's, kan iemand mij even uitleg geven hoe dat moet? Gr Dennis. foto's kun je uploaden via www.photobucket.com en dan de IMGcode kopieren en plakken in je post. Je moet je dan wel even een account aan maken bij photobucket. gr.paul
@dennisopelfan wrote:De signum staat eindelijk voor de deur! Morgen komen de foto's, kan iemand mij even uitleg geven hoe dat moet? Gr Dennis. foto's kun je uploaden via www.photobucket.com en dan de IMGcode kopieren en plakken in je post. Je moet je dan wel even een account aan maken bij photobucket. gr.paul
V vectra208v Loopt hier de deur plat 31 mrt 2012 #27 @dennisopelfan wrote:De signum staat eindelijk voor de deur! Morgen komen de foto's, kan iemand mij even uitleg geven hoe dat moet? Gr Dennis. foto's kun je uploaden via www.photobucket.com en dan de IMGcode kopieren en plakken in je post. Je moet je dan wel even een account aan maken bij photobucket. gr.paul
@dennisopelfan wrote:De signum staat eindelijk voor de deur! Morgen komen de foto's, kan iemand mij even uitleg geven hoe dat moet? Gr Dennis. foto's kun je uploaden via www.photobucket.com en dan de IMGcode kopieren en plakken in je post. Je moet je dan wel even een account aan maken bij photobucket. gr.paul
D dennisopelfan Komt weleens kijken 2 apr 2012 #28 Hier de foto's: De voorkant: De achterkant: Het interieur: De km'ers: Gr Dennis.
D dennisopelfan Komt weleens kijken 2 apr 2012 #29 Hier de foto's: De voorkant: De achterkant: Het interieur: De km'ers: Gr Dennis.
V vectra208v Loopt hier de deur plat 2 apr 2012 #32 't Is gelukt zie ik met de foto's Ziet er goed uit..veel plezier ermee...
V vectra208v Loopt hier de deur plat 2 apr 2012 #33 't Is gelukt zie ik met de foto's Ziet er goed uit..veel plezier ermee...
D dennisopelfan Komt weleens kijken 25 apr 2013 #34 een tijdje afwezig geweest, en 2 aanpassingen aan me auto gedaan, andere velgen + andere grill. Foto's volgen nog!
een tijdje afwezig geweest, en 2 aanpassingen aan me auto gedaan, andere velgen + andere grill. Foto's volgen nog!
D dennisopelfan Komt weleens kijken 25 apr 2013 #35 een tijdje afwezig geweest, en 2 aanpassingen aan me auto gedaan, andere velgen + andere grill. Foto's volgen nog!
een tijdje afwezig geweest, en 2 aanpassingen aan me auto gedaan, andere velgen + andere grill. Foto's volgen nog!
E Edvries Loopt hier de deur plat 25 apr 2013 #36 Mooie Signum! Alleen nog ff je onderschrift aanpassen. :vertag
E Edvries Loopt hier de deur plat 25 apr 2013 #37 Mooie Signum! Alleen nog ff je onderschrift aanpassen. :vertag
D dennisopelfan Komt weleens kijken 25 apr 2013 #38 @Edvries wrote:Mooie Signum! Alleen nog ff je onderschrift aanpassen. :vertag haha, :wors
D dennisopelfan Komt weleens kijken 25 apr 2013 #39 @Edvries wrote:Mooie Signum! Alleen nog ff je onderschrift aanpassen. :vertag haha, :wors